Onboarding Coordinator s Anglickým jazykom

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia zahŕňa zodpovednosť za dve oblasti:

HUMAN RESOURCES:
- Zodpovedá za celý onboarding proces nových zamestnancov spoločnosti
- Samotná integrácia nových zamestnancov do spoločnosti a zaučenie do procesov, prístupov do systémov spoločnosti, vstupných kariet, možnosti používania HW, pool cars a iné.
- Komunikuje s interným security oddelením v rámci prideľovania interných prístupov
- Zodpovedá za odovzdávanie pracovných nástrojov a s tým súvisiacich dokumentov pre nových zamestnancov (mobilný telefón, PC, HW, prístupové karty, auto a iné.
- Správa zmien v oddeleniach, nastavenia procesov, interná komunikácia, udržiavanie internej databázy - mená, adresy, kontaktné údaje...
- Zodpovedá za nastavovanie a vylepšovanie procesov a implementáciu nových postupov v oblasti onboardingu, napríklad nastavovanie alebo vylepšovanie procesu služobných ciest
- Manažuje nastavovanie pravidiel využívania pracovných nástrojov a služobných ciest - auto, telefón, HW, SW
- Komunikačné aktivity (blog, FAQ, atď.).

ASISTENT OFFICE
- Administratívna, organizačná a odborná podpora pre Office HR a manažment
- Organizačné zabezpečenie pracovných ciest, príprava cestovných príkazov
- Objednávanie HW, SW, Telefónov pre zamestnancov
- Dohliada na diskrétne nakladanie s dôvernými informáciami o zamestnancoch
- Udržiavanie dohľadu nad zabezpečovaním kancelárskych potrieb, vybavením a zabezpečením upratovacích služieb
- Písanie dokumentácie o nových procesoch v oblasti onboardingu,
- Príprava reportov, zbieranie a starostlivosť o jednotlivé dokumenty /informácie o poučeniach, preberaní, odovzdaní a security dokumentoch pre nových zamestnancov.

Iné výhody

- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Informačné technológie

Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v HR alebo v administratíve na podobnej pozícii
- plynulá znalosť anglického jazyka slovom i písmom
- znalosť SharePoint výhodou
- dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- samostatnosť, proaktívny prístup
- flexibilita, precíznosť, zodpovednosť
- dynamická osobnosť s príjemným vystupovaním
- vysoký stupeň taktnosti a čestnosti
- vodičský preukaz B
- ochota pracovať pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2973477  Dátum zverejnenia: 13.3.2017