Business Development Manager - Expert (logistic services)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislavský kraj, Zahraničie - ostatné
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úlohou Business Development Managera je nastaviť, udržiavať, rozvíjať obchodných vzťahov u nových aj existujúcich zákazníkov.

- Získavanie, akvizícia nových zákazníkov a zdrojov v spolupráci s regionálnym predajným tímom
- Asistencia pri realizácii rozsiahleho a strategického podnikania
- Vyhľadávanie nových zdrojov podnikania prostredníctvom tradičných metód
- Príprava predajného plánu, hľadanie vylepšení, nastavenie stratégie
- pravidelný reporting o komunikácii s klientmi a obchodným tímom
- udržiavanie, koordinovanie a reportovanie On-line predaja, predajných nástrojov a činností
- koordinácia s regionálnym predajným tímom ohľadne riešenia, marketingu a rozvoja
- Prezentácia profesionálneho imidžu spoločnosti pred zákazníkmi a včasne pomáhať s otázkami zákazníkov
- zodpovednosť za obchodné rokovania a vylepšenia cien a ziskovosti
- Prezentovanie a dokončovanie výberových konaní, koordinácia s ostatnými regiónmi pre RFQ / RFP (Request for Quotation / Request for Proposal) procesy
- poskytovať včasné a presné obchodné informácie, reportovanie a forecasting
- spolupracovať s vedúcimi tímami operácie s cieľom zabezpečiť aby nové obchodné požiadavky boli naplánované s dostupnými dostatočnými zdrojmi
- zaisťovať, aby zákaznícke dohody a "statements of work" (SOW) boli vytvorené
a distribuované v prípade potreby
- príprava, realizácia a reportovanie predajných a propagačných nástrojov pre on-line zákazníkov a regionálny predajný tím
- Registrácia a nastavovanie nových produktov do zákazníckych systémov, riešenie operatívnych problémov v oblasti distribúcie informácii

- Ochota cestovať v rámci pracovných ciest

Iné výhody

• zaujímavú prácu v dynamickom tíme
• motivujúce platové ohodnotenia
• veľké možnosti odborného rozvoja aj jazykového vzdelávania
• mladý, profesionálny kolektív
• perspektíva profesionálneho rozvoja
• zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• proaktívny, na výsledky orientovaný človek s minimálne 5-ročnou praxou z oblasti obchodu a logistiky so znalosťami princípov business developmentu
• analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
• vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
• znalosť práce v prostrediach MS Office, MS PowerPoint, znalosť SAP, CRM systémov je výhodou
• vynikajúca znalosť anglického jazyka
• orientácia na kvalitu výsledku a schopnosť práce aj pod časovým tlakom
• empatický, spoľahlivý, tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zasielali svoje C.V. na / E-mail: [email protected]/ spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2931213  Dátum zverejnenia: 19.4.2017