Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manager Risk Department
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou (závislé od skúseností)
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Bude viesť a koordinovať oddelenie zodpovedné za veľké projekty v oblasti finančných trhov, finančných rizík, aktív, riadenie likvidity. Oddelenie participuje na kľúčových projektoch a programoch.
Pozícia je súčasťou manažmentu.
- Hlavné úlohy sú rôznorodé a spočívajú v dodávke projektov, ako aj v spolupráci medzi divíziami spoločnosti
- Zodpovednosť za portfólio projektov divízie a podpory spustiť bankové a optimalizačné činnosti
- Zameranie na dodávku projektov s orientáciou na zákazníka, ako aj na starostlivosť o efektívne a na výsledky orientované riadenie interných a externých dodávateľov vo svojich oddeleniach
- Podporovať aktívnu spoluprácu a komunikáciu s ostatnými IT oddeleniami
- Viesť špeciálne projekty , komunikovať s kolegami, vyšším manažmentom, obchodnými partnermi a predovšetkým tímom
- Posilniť a rozvíjať obchodné poradenstvo, poskytovať podporu pri dodávkach služieb a ďalšej kompetencie, najmä pre in-house IT riešení
- Správať sa zodpovedne v zmysle finančného riadenia, rozpočtu a ďalšieho finančného plánovania
• Zodpovedá za pridelenie zdrojov, časový plán a rozpočet
• Monitoruje budget, analyzuje náklady riešení, identifikuje kritické miesta za účelom definovania ciest k ich eliminácii a snaží sa o možné úspory nákladov
- Zodpovedá za rokovania s dodávateľmi zabezpečujúcimi podporu a služby
- Byť flexibilný v zmysle prebiehajúcich zmien a pôsobiť na služby a riešenia orientované pre rôzne zúčastnené strany
Pozícia je súčasťou manažmentu.
- Hlavné úlohy sú rôznorodé a spočívajú v dodávke projektov, ako aj v spolupráci medzi divíziami spoločnosti
- Zodpovednosť za portfólio projektov divízie a podpory spustiť bankové a optimalizačné činnosti
- Zameranie na dodávku projektov s orientáciou na zákazníka, ako aj na starostlivosť o efektívne a na výsledky orientované riadenie interných a externých dodávateľov vo svojich oddeleniach
- Podporovať aktívnu spoluprácu a komunikáciu s ostatnými IT oddeleniami
- Viesť špeciálne projekty , komunikovať s kolegami, vyšším manažmentom, obchodnými partnermi a predovšetkým tímom
- Posilniť a rozvíjať obchodné poradenstvo, poskytovať podporu pri dodávkach služieb a ďalšej kompetencie, najmä pre in-house IT riešení
- Správať sa zodpovedne v zmysle finančného riadenia, rozpočtu a ďalšieho finančného plánovania
• Zodpovedá za pridelenie zdrojov, časový plán a rozpočet
• Monitoruje budget, analyzuje náklady riešení, identifikuje kritické miesta za účelom definovania ciest k ich eliminácii a snaží sa o možné úspory nákladov
- Zodpovedá za rokovania s dodávateľmi zabezpečujúcimi podporu a služby
- Byť flexibilný v zmysle prebiehajúcich zmien a pôsobiť na služby a riešenia orientované pre rôzne zúčastnené strany
Iné výhody
• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• PC a mobilný telefón
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• PC a mobilný telefón
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Stabilná medzinárodná IT spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
IT / Manažment
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie technického smeru
• min. 3-5 rokov praxe v riadení tímu zameraného na projekty pre dodávku riešení SW systémovú integráciu vo finančnej sfére(PREFEROVANÍ SÚ KANDIDÁTI z OBLASTI BANKOVNÍCTVA)
• Dobrá znalosť IT tématiky, vývoj softvéru a systémovej integrácie
• Znalosť metodológie projektového riadenia a skúsenosť z integračných projektov a ich servisovaním
• Dlhodobá skúsenosť s back-end SW riešeniami (preferencia je v oblasti bankovníctva/poisťovníctva)
• Dlhodobá skúsenosť s líniovým manažmentom v rámci IT /SW Service/ Integračné projekty
• Dlhodobá skúsenosť s riadením rôznych IT tímov a people managementom
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť pracovať kreatívne a analyticky pri riešení problémov
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• Veľmi dobrá znalosť AJ
• min. 3-5 rokov praxe v riadení tímu zameraného na projekty pre dodávku riešení SW systémovú integráciu vo finančnej sfére(PREFEROVANÍ SÚ KANDIDÁTI z OBLASTI BANKOVNÍCTVA)
• Dobrá znalosť IT tématiky, vývoj softvéru a systémovej integrácie
• Znalosť metodológie projektového riadenia a skúsenosť z integračných projektov a ich servisovaním
• Dlhodobá skúsenosť s back-end SW riešeniami (preferencia je v oblasti bankovníctva/poisťovníctva)
• Dlhodobá skúsenosť s líniovým manažmentom v rámci IT /SW Service/ Integračné projekty
• Dlhodobá skúsenosť s riadením rôznych IT tímov a people managementom
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť pracovať kreatívne a analyticky pri riešení problémov
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• Veľmi dobrá znalosť AJ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 ZZ. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 ZZ. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2920779
Dátum zverejnenia: 3.2.2017
2017-02-03
lokalita: Bratislava Pozícia: IT manager, IT projektový manažér, Prevádzkový manažér, Risk manager, Risk specialist Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou (závislé od skúseností)