Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Business Partner
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HR BP je zodpovedný za organizáciu a riadenie HR procesov v rámci spoločnosti, je partnerom pre manažment jednotlivých divízií. Je súčasťou rozširujúceho sa HR tímu.
• zodpovednosť za recruitment proces - koordinácia výberových konaní, koordinácia vyhľadávania a výberu špecializovaných pozícii, nastavenie výberového procesu
• komunikácia s dodávateľmi služieb
• implementácia vnútorných interných HR predpisov a sledovanie ich dodržiavania, implementácia nových procesov
• spolupráca pri personálnom plánovaní a kontrola rozpočtu personálnych nákladov
• účasť na skupinových projektoch a zodpovednosť za lokálnu časť
• spolupráca pri analýzach, návrhoch a tvorbe systému motivácie a odmeňovania pracovníkov
• zastrešenie a zodpovednosť za HR administratívu a pracovno-právne dokumenty, administratíva pri prijímaní zamestnancov
• spolupráca pri tvorbe a realizácii stabilizačnej a sociálnej politiky spoločnosti
• príprava popisov pracovných činností jednotlivých pracovných pozícií
• príprava pre adaptačný proces nových pracovníkov
• zabezpečovanie procesu hodnotenia pracovníkov
• koordinácia procesu vzdelávania , komunikácia so vzdelávacím oddelením
• poradenstvo a konzultácie s manažmentom ohľadom HR
• mesačné štatistiky a reporty
• zodpovednosť za recruitment proces - koordinácia výberových konaní, koordinácia vyhľadávania a výberu špecializovaných pozícii, nastavenie výberového procesu
• komunikácia s dodávateľmi služieb
• implementácia vnútorných interných HR predpisov a sledovanie ich dodržiavania, implementácia nových procesov
• spolupráca pri personálnom plánovaní a kontrola rozpočtu personálnych nákladov
• účasť na skupinových projektoch a zodpovednosť za lokálnu časť
• spolupráca pri analýzach, návrhoch a tvorbe systému motivácie a odmeňovania pracovníkov
• zastrešenie a zodpovednosť za HR administratívu a pracovno-právne dokumenty, administratíva pri prijímaní zamestnancov
• spolupráca pri tvorbe a realizácii stabilizačnej a sociálnej politiky spoločnosti
• príprava popisov pracovných činností jednotlivých pracovných pozícií
• príprava pre adaptačný proces nových pracovníkov
• zabezpečovanie procesu hodnotenia pracovníkov
• koordinácia procesu vzdelávania , komunikácia so vzdelávacím oddelením
• poradenstvo a konzultácie s manažmentom ohľadom HR
• mesačné štatistiky a reporty
Iné výhody
- odmeny, nefinančné benefity
- vzdelávanie
- kariérny rast
- vzdelávanie
- kariérny rast
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
ľudské zdroje
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 roky skúseností na komplexnej pozícii v oblasti HR zo spoločnosti pôsobiacej v oblasti (finančného sektoru, služieb, IT)
- znalosť pracovno-právnej legislatívy a personálnej administratívy
- skúsenosti s jednotlivými oblasťami HR (recruitment, vzdelávanie, hodnotenie, adaptačný proces, motivácia, poradenstvo manažmentu)
- skúsenosť so zavádzaním personálnych procesov
- aktívna znalosť anglického jazyka
- schopnosť pracovať v tíme a samostatne sa rozhodovať
- veľmi dobré komunikačné schopnosti/schopnosť diskutovať s rôznymi typmi ľudí
- vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, schopnosť predvídať rizíká
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, čestnosť, dobré komunikačné zručnosti
- znalosť pracovno-právnej legislatívy a personálnej administratívy
- skúsenosti s jednotlivými oblasťami HR (recruitment, vzdelávanie, hodnotenie, adaptačný proces, motivácia, poradenstvo manažmentu)
- skúsenosť so zavádzaním personálnych procesov
- aktívna znalosť anglického jazyka
- schopnosť pracovať v tíme a samostatne sa rozhodovať
- veľmi dobré komunikačné schopnosti/schopnosť diskutovať s rôznymi typmi ľudí
- vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, schopnosť predvídať rizíká
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, čestnosť, dobré komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2856566
Dátum zverejnenia: 16.12.2016
2016-12-16
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, Personalista, Personálny konzultant, Personálny manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou