Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR administrátor (cestovné náhrady)
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Evidencia pridelenej oblasti v súlade s legislatívou a internými postupmi
- Znalosť Zákona o cestovných náhradách
- Príprava cestovných príkazov a ich spracovanie v SAP ESS
- Kontrola dochádzky
- Komunikácia s účtovným oddelením a zamestnancami
- Odsúhlasovanie, kontrolovanie a archivácia dokumentácie v pridelenom rozsahu s ohľadom na platnú legislatívu
- Zodpovednosť za vypracovanie mesačných uzávierok a reportov, administratívna činnosť súvisiaca s agendou
- Vykonávanie ďalších činností podľa pokynov nadriadeného, vyplývajúce z dohodnutého druhu práce v pracovnej zmluve
- Komunikácia a reportovanie v anglickom jazyku
- Znalosť Zákona o cestovných náhradách
- Príprava cestovných príkazov a ich spracovanie v SAP ESS
- Kontrola dochádzky
- Komunikácia s účtovným oddelením a zamestnancami
- Odsúhlasovanie, kontrolovanie a archivácia dokumentácie v pridelenom rozsahu s ohľadom na platnú legislatívu
- Zodpovednosť za vypracovanie mesačných uzávierok a reportov, administratívna činnosť súvisiaca s agendou
- Vykonávanie ďalších činností podľa pokynov nadriadeného, vyplývajúce z dohodnutého druhu práce v pracovnej zmluve
- Komunikácia a reportovanie v anglickom jazyku
Iné výhody
- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
- Motivujúce finančné ohodnotenie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, účtovníctvo, mzdy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 1 rok skúseností v oblasti HR administratívy
- Skúsenosť so mzdovými podkladmi a vytváraním cestovných príkazov
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Prehľad v oblasti financií a legislatívy v oblasti cestovných náhrad
- Logické a analytické myslenie
- Dôslednosť, presnosť, orientácia na detail
- Samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
- Komunikatívnosť
- Schopnosť pracovať s rôznymi typmi ľudí
- Negociačné schopnosti
- Skúsenosť so mzdovými podkladmi a vytváraním cestovných príkazov
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Prehľad v oblasti financií a legislatívy v oblasti cestovných náhrad
- Logické a analytické myslenie
- Dôslednosť, presnosť, orientácia na detail
- Samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť
- Komunikatívnosť
- Schopnosť pracovať s rôznymi typmi ľudí
- Negociačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected] / spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
ID: 2847421
Dátum zverejnenia: 10.1.2017
2017-01-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Mzdový účtovník, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou