Administrative Support - Assistant pre IT oddelenie

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kandidáta/tku, ktorý/á má skúsenosti v oblasti office managementu a priamej podpory/asistencie managementu v medzinárodnej spoločnosti
- úlohou tejto pozície je sofistikovane a hladko zabezpečovať všetky kancelárske procesy pre pobočku medzinárodnej spoločnosti podľa globálnych pravidiel, osobná asistencia priamo manažérom
- práca so systémami (SAP, Sharepoint - užívateľská úroveň)
- vytváranie reportov SLA
- podpora pri nastavovaní procesov v oblasti servisného manažmentu - Change, incidenty a Problem management
- administratívna, organizačná a odborná podpora pre manažérov a kolegov
- spracovanie, vybavovanie a prioritizovanie došlej a odosielanej pošty
- práca s interným informačným systémom
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí, koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest, príprava cestovných príkazov
- príprava rokovacích materiálov a prezentácií
- cestovanie do Viedne na pravidelnej báze (3dni VIE/2 dni BA)
- komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku

Iné výhody

- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
- Platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitný, ekonomický, filozofický smer

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborná znalosť MS Office
- aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka je nutnou podmienkou
- proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
- skúsenosti s prácou so systémami (napr. SAP, Sharepoint a pod.)
- dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť, analytické myslenie
- schopnosť pracovať pod stresom, asertivita
- organizačné schopnosti
- lojálnosť
- komunikatívnosť
- pripravenosť prijať nové výzvy
- časová flexibilita a ochota cestovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected] / spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2847359  Dátum zverejnenia: 10.1.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou