Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrative Support - Assistant pre IT oddelenie
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kandidáta/tku, ktorý/á má skúsenosti v oblasti office managementu a priamej podpory/asistencie managementu v medzinárodnej spoločnosti
- úlohou tejto pozície je sofistikovane a hladko zabezpečovať všetky kancelárske procesy pre pobočku medzinárodnej spoločnosti podľa globálnych pravidiel, osobná asistencia priamo manažérom
- práca so systémami (SAP, Sharepoint - užívateľská úroveň)
- vytváranie reportov SLA
- podpora pri nastavovaní procesov v oblasti servisného manažmentu - Change, incidenty a Problem management
- administratívna, organizačná a odborná podpora pre manažérov a kolegov
- spracovanie, vybavovanie a prioritizovanie došlej a odosielanej pošty
- práca s interným informačným systémom
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí, koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest, príprava cestovných príkazov
- príprava rokovacích materiálov a prezentácií
- cestovanie do Viedne na pravidelnej báze (3dni VIE/2 dni BA)
- komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
- úlohou tejto pozície je sofistikovane a hladko zabezpečovať všetky kancelárske procesy pre pobočku medzinárodnej spoločnosti podľa globálnych pravidiel, osobná asistencia priamo manažérom
- práca so systémami (SAP, Sharepoint - užívateľská úroveň)
- vytváranie reportov SLA
- podpora pri nastavovaní procesov v oblasti servisného manažmentu - Change, incidenty a Problem management
- administratívna, organizačná a odborná podpora pre manažérov a kolegov
- spracovanie, vybavovanie a prioritizovanie došlej a odosielanej pošty
- práca s interným informačným systémom
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí, koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest, príprava cestovných príkazov
- príprava rokovacích materiálov a prezentácií
- cestovanie do Viedne na pravidelnej báze (3dni VIE/2 dni BA)
- komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
Iné výhody
- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
- Platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program
- Platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitný, ekonomický, filozofický smer
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborná znalosť MS Office
- aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka je nutnou podmienkou
- proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
- skúsenosti s prácou so systémami (napr. SAP, Sharepoint a pod.)
- dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť, analytické myslenie
- schopnosť pracovať pod stresom, asertivita
- organizačné schopnosti
- lojálnosť
- komunikatívnosť
- pripravenosť prijať nové výzvy
- časová flexibilita a ochota cestovať
- aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka je nutnou podmienkou
- proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
- skúsenosti s prácou so systémami (napr. SAP, Sharepoint a pod.)
- dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti
- schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť, analytické myslenie
- schopnosť pracovať pod stresom, asertivita
- organizačné schopnosti
- lojálnosť
- komunikatívnosť
- pripravenosť prijať nové výzvy
- časová flexibilita a ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected] / spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
ID: 2847359
Dátum zverejnenia: 10.1.2017
2017-01-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou