Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Web developer/ support

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Ponúkaný plat (brutto): dohodou, závislé od skúseností
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Podpora korporátneho webu a jeho užívateľov - diagnostika a monitorovanie problémov, následná analýza a reporting, návrh vhodných riešení.
- Testovanie a participácia na vývoji nových funkcionalít - práca v PHP, HTML, CSS, JavaScript.
- Vkladanie a aktualizácia obsahu web stránky.
- Tvorba dokumentácie, funkčných špecifikácií a manuálov pre vyvíjaný interný systém.
- Komunikácia s inými oddeleniami v rámci spoločnosti .

Iné výhody

- Zázemie stabilnej IT spoločnosti.
- Dynamické pracovné prostredie.
- Možnosť daľšieho odborného rastu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Požadované vzdelanie: stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo univerzitné vzdelanie (zameranie technické, IT,..)
- Minimálne 1 rok skúseností s web supportom/vývojom
- Základná znalosť PHP, HTML, CSS, JavaScript
- Skúsenosti s analýzou, testovaním softvérového riešenia, integráciou a customizáciou rôznych open source webových aplikácií
- Znalosť Typo3 výhodou
- Komunikačné zručnosti, schopnosť práce v tíme i samostatnosť, flexibilita, analytické myslenie, kreativita
- Aktívna znalosť anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zasielali svoje C.V. na / E-mail: katarina.janechova@prohr.sk/ spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarina Janechová
Tel.: +421 903 777 254
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2803034   Dátum zverejnenia: 8.11.2016