Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Office Asistentka s aktívnym anglickým a nemeckým jazykom

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Ponúkaný plat (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kandidáta/tku, ktorý/á má aspoň 3 roky skúseností v oblasti office managementu a priamej podpory/asistencie managementu v medzinárodnej spoločnosti
- úlohou tejto pozície je sofistikovane a hladko zabezpečovať všetky kancelárske procesy pre pobočku medzinárodnej spoločnosti podľa globálnych pravidiel, osobná asistencia priamo manažérom
- príprava týždenných a mesačných správ (reportov) v nemeckom a anglickom jazyku
- príprava reportov a štatistík pre slovenský a nemecký manažment
- administratívna, organizačná a odborná podpora pre manažérov
- spracovanie a vybavovanie došlej a odosielanej pošty
- práca s interným informačným systémom
- organizácia interných/externých pracovných stretnutí (tvorba agendy, zápisy zo stretnutí), koordinácia návštev (najmä zahraničných), sledovanie Time Schedule
- organizačné zabezpečenie pracovných ciest, príprava cestovných príkazov
- organizovať školenia a firemné akcie
- pripravovať rokovacie materiály a prezentácie
- zabezpečovať reprezentačné povinnosti
- plniť operatívne úlohy
- občasné cestovanie do materskej spoločnosti

Iné výhody

- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vzdelanie (ekonomické)
• nevyhnutnosťou je mať min. 3roky praxe v oblasti administratívy a Office managementu
• výborná znalosť MS Office - Excel, Word, Powerpoint, Outlook...
• aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka je nutnou podmienkou
• proklientská orientácia a skúsenosti so zvládaním viacerých úloh súčasne, schopnosť správne si stanoviť priority
• dôslednosť, presnosť, orientácia na detail, organizačné schopnosti, prezentačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
• schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

KONTAKTOVAŤ BUDEME LEN VYBRANÝCH UCHÁDZAČOV, ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.


Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. a vlastnú fotografiu na E-mail: dominika.krajcovicova@prohr.sk, spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Dominika Krajčovičová
Tel.: +421 911 366 335
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2796821   Dátum zverejnenia: 5.12.2016