Roll-out Project Manager (banking/insurance)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úlohou projektového manažéra bude viesť a koordinovať nové projekty integrácií a rozširovania SW core aplikácií, ich architektúry, nasadenia a údržby v rámci pobočiek spoločnosti. Pričom sa jedná o rozsiahle nasadené riešenia s potenciálom pre budúcu expanziu. Pozícia je súčasťou globálneho manažmentu, pomáha koordinovať celý proces nasadenia a je hlavný komunikačný bod pre kontakt s materskou spoločnosťou pri príprave podočky na integráciu skupinového riešenia, pričom dodržiava plán a audituje pripravenosť pobočky.

• Project manažment zavádzania core systému v krajinách strednej a východnej Európy
• zodpovednosť za definovanie, monitoring a reporting kľúčových ukazovateľov projektu uvádzania spoločnosti na trh (jednotlivé etapy a termíny, rozpočet, rozsah a kvalita výstupov), na základe štandardného rámca uvádzania spoločnosti na trh
• Riadenie procesu prípravy a plánovania, realizácie a ukončovania projektov vrátane prioritizácie projektov, riadenia procesu zmien a riadenie procesu minimalizácie rizík
• Zodpovednosť za pridelenie zdrojov, časový plán a rozpočet projektu
• definícia organizačnej schémy a štruktúry projektu
• Zodpovednosť za komunikáciu s projektovými tímami
• Znalosť metodológie agilného riadenia projektov.
• spolupráca pri výbere a nasadzovaní externých dodávateľova subdodávateľov /riešení , následná zodpovednosť za ich riadenie
• Vytváranie pravidelného súhrnného reportingu, riadenie internej a externej komunikácie
• Identifikovanie kritických miest a dojednávanie ciest k ich eliminácii
• Vyberanie a implementácia metodík projektového riadenia
• Auditovanie kvality priebehu jednotlivých projektov z pohľadu projektového riadenia a eskalácia a definovanie kritických oblastí.

Iné výhody

- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti,
- mladý dynamický rozvíjajúci sa tím,
- odborný a osobnostný rast
- pravidelné odborné IT vzdelávanie
- možnosť cestovať

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

projektový manažment
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie technického smeru (oblasť IT/Ekonomika a management)
• Znalosť metodológie projektového riadenia
• min. 3-5 rokov praxe v riadení projektov zameraných na nasadzovanie roll-out / rozbeh nových IT projektov, praktické skúsenosti s nasadzovaním softvérového produktu
• predchádzajúce skúsenosti s vývojom a prípravou projektových plánov, rozpočtu, zdrojov atď.
• praktická skúsenosť s quality manažmentom na projektoch
• skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• znalosť finančného sektoru - bankovníctva/poisťovníctva
• veľmi dobrá znalosť AJ na písomnej a komunikatívnej úrovni
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť pracovať kreatívne a analyticky pri riešení problémov
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• flexibilita, mobilita (ochota cestovať 50%) alebo ochota presťahovat sa na 2 roky do krajiny kde bude prebiehať roll-out

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zasielali svoje C.V. na / E-mail: [email protected]/ spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2778343  Dátum zverejnenia: 21.10.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou