IT Process Specialist (banking)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou (podľa skúseností)
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Process Specialist navrhuje nové procesy a optimalizuje už existujúce procesy, zároveň je manažér technologických a biznis požiadaviek.
Jeho úlohou je zachytávať, konsolidovať a na základe určeného procesu spracovávať všetky požiadavky a poskytovať tak prehľad o potrebách organizácie a informácie na ktoré priority použiť zdroje
- riadiť životný cyklus technologických požiadaviek od interných a externých zákazníkov
- nastavovanie procesov a pomoc spoločnosti rýchlo sa prispôsobovať nepredvídaným zmenám a pritom zostávať v súlade s biznis cieľmi organizácie.
- zodpovedá za proces riadenia všetkých požiadaviek IT, riadenie KPI, ich sledovanie, reporting a delivery
- facilitovať a vykonávať analýzy incidentov prostredníctvom metodológie Six Sigma s cieľom identifikovať oblasti pre neustále zlepšovanie procesov supportu a služieb
- zodpovedať za zber údajov pre pre zrealizovateľnosť riešení , finančné odhady nákladovosti , optimalizácie nákladov
- v prípade potreby zodpovedá za zostavenie a plánovanie ľudských zdrojov
- zodpovednosť za finančný rozpočet
- rieši a predkladá návrhy na zvýšenie efektívnosti a hľadanie súladu medzi /zdroje, náklady, procesy/.

Iné výhody

- Práca na manažerskej pozícií s možnosťou využívať riadiace kompetencie a vlastný osobnostný potenciál.
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Jazykové vzdelávanie a odborné kurzy
- Rôznorodosť projektov a komplexný pohľad na IT celej organizácie, práca s najnovšími technológiami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná spoločnosť s dlhodobou skúsenosťou poskytovania komplexných služieb IT/Telco.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

IT Process Management
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienkou je mať praktické znalosti z oblasti Process Managementu
ovládat metodiku a prípadné podporné nástroje v rámci analýz ako
metodológie Six Sigma, ITIL/ITSM.....
Schopnosť definovať rozhodujúce procesy a ich dosahovanie pomocou (napr. nákup, riadenie vzťahov so zákazníkmi a iné ... )
prax v riadení tímu minimálne 2 roky
Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov v IT
• Znalosť globálnej IS/IT infraštruktúry, vnútorné a vonkajšie rozhranie
• Zameranie na procesy a definíciu potrieb IT v organizácii
• Six Sigma Black Belt certifikácia je vítaná
• Reálne pracovné technické znalosti softvérových aplikácií a hardvérových systémov.

• Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
• Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
• Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
• Flexibilita a mobilita (ochota cestovať)
• Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

ID: 2769989  Dátum zverejnenia: 17.10.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou (podľa skúseností)