Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Facility Manager
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: ihneď výhodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za správu služieb nehnuteľností, ich infraštruktúru, vybavenie, zabezpečenie a podporu zamestnancov spoločnosti
- Prieskum možností pre nové priestory na prenájom
- Plánovanie vhodnej alokácie a využitia priestoru a zdrojov pre nové aj existujúce budovy, alebo reorganizovanie existujúcich objektov
- Plánovanie pre budúci vývoj v súlade so strategickými cieľmi spoločnosti
- Výpočet a porovnanie nákladov na požadovaný tovar alebo služby
- Sledovanie riadenia výkonnosti dodávateľov, nastavovanie monitorovania plnených cieľov o dohodnutých úrovní služieb, ich optimalizácia a zlepšovanie kvality
- Kontrola a koordinácia práce dodávateľov služieb
- Príprava dokumentov do tendrov
- Oslovovanie a vyhľadávanie nových dodávateľov
- Prieskum možností pre nové priestory na prenájom
- Plánovanie vhodnej alokácie a využitia priestoru a zdrojov pre nové aj existujúce budovy, alebo reorganizovanie existujúcich objektov
- Plánovanie pre budúci vývoj v súlade so strategickými cieľmi spoločnosti
- Výpočet a porovnanie nákladov na požadovaný tovar alebo služby
- Sledovanie riadenia výkonnosti dodávateľov, nastavovanie monitorovania plnených cieľov o dohodnutých úrovní služieb, ich optimalizácia a zlepšovanie kvality
- Kontrola a koordinácia práce dodávateľov služieb
- Príprava dokumentov do tendrov
- Oslovovanie a vyhľadávanie nových dodávateľov
Iné výhody
• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody
• rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 2 roky skúseností v oblasti Facility managementu na národnej a/alebo medzinárodnej úrovni
- Facility Management - stredne pokročilý
- Office Infrastructure a Office Management know-how - mierne pokročilý
- VŠ vzdelanie (napr. bc) alebo preukázateľné praktické pracovné skúsenosti
- Facility Management tréning (certifikácia v súlade s pokynmi firemných smerníc)
- Organizačné schopnosti
- Vyjednávacie schopnosti
- FM relevantné právne know-how
- Analytické myslenie
- Riešenie problémov
- Rozhodovacie zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Orientácia na výsledok
- Orientácia na zákazníka
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí
- MS Word, Excel, PowerPoint - pokročilý
- Angličtina - aktívna komunikácia
- Nemčina - výhodou
- Facility Management - stredne pokročilý
- Office Infrastructure a Office Management know-how - mierne pokročilý
- VŠ vzdelanie (napr. bc) alebo preukázateľné praktické pracovné skúsenosti
- Facility Management tréning (certifikácia v súlade s pokynmi firemných smerníc)
- Organizačné schopnosti
- Vyjednávacie schopnosti
- FM relevantné právne know-how
- Analytické myslenie
- Riešenie problémov
- Rozhodovacie zručnosti
- Komunikačné zručnosti
- Orientácia na výsledok
- Orientácia na zákazníka
- Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí
- MS Word, Excel, PowerPoint - pokročilý
- Angličtina - aktívna komunikácia
- Nemčina - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected] / spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zz. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 28 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
ID: 2765246
Dátum zverejnenia: 13.10.2016
2016-10-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Facility manager, Office manager, Projektový manažér, Realitný maklér, Správca budov Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou