Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Senior ICT Administrátor L2/L3 (Viedeň)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Viedeň, Rakúsko
  • Ponúkaný plat (brutto): 2300 Euro/Brutto + bonusy
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Senior ICT Administrátor je súčasťou tímu, ktorý zabezpečuje každodenné bezchybné fungovanie systému klienta a s ním súvisiacej infraštruktúry. Jedná sa o unikátne systémy, využívané prevažne leteckými spoločnosťami s veľkým dôrazom kladeným na bezpečnosť a bezchybné fungovanie týchto systémov.
Úlohy:
- sledovanie, monitorovanie nasadených systémov a serverov so zameraním na Linux, Windows, DB a IP siete
- zabezpečuje support 24x7 nasadených systémov a ich funkcionalitu a v prípade problémov identifikuje, analyzuje a lokalizuje poruchy, spúšťa podporné procesy resp. spúšťa recovery/reštart režim
- zaznamenáva incidenty v ticketovacom nástroji a zabezpečuje kontrolu nasadených systémov
- rieši aj zložitejšie problémy/incidenty týkajúce sa prevádzky Windows, Linux, Networking, Security...
- Podpora pri zavádzaní nových systémov informačných a komunikačných technológií, účasť na nových projektoch, písanie a udržiavanie dokumentácie
- Pozícia vyžaduje ochotu pracovať na zmeny (nočné a víkendové zmeny)

Iné výhody

- motivujúce platové ohodnotenie - zamestnanec priamo rakúskej spoločnosti, nie slovenskej pobočky
- zaujímavý benefitný systém/finančne-nefinančné benefity/
- odborné školenia, jazykové kurzy
- práca v medzinárodnom prostredí
- vynikajúce možnosti rozvoja
- zaujímavé, fascinujúce a bezpečné pracovisko

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, elektrotechnické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - administrátor

Administrácia LAN/WAN - pokročilý
Administrácia UNIX/Linux - pokročilý
Administrácia Windows serverov - pokročilý
Administrácia MySQL - pokročilý

Požadovaná prax

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie technického smeru – IT, Elektrotechnický smer
- min. 4 roky skúsenosti na podobnej pozícii- systémový administrátor, správca systémov, support specialist, IT operation specialist, windows-linux administrátor, IT technik/

Nevyhnutné požiadavky pre uchádzača:
- Skúsenosti v starostlivosti o serveri Apache HTTP a Apache Tomcat server
- Skúsenosti v dátovom centre
- Všeobecný prehľad v informačných technológiách (systémy, databázy, siete, bezpečnosť)
- Aktívna znalosť nemeckého jazyka, dobrá znalosť anglického jazyka
- Dobrá znalosť servera Linux (Red Hat alebo CentOS)
- Dobrá znalosť Cisco IOS v routing a switching
- Znalosť AD, Exchange
- Znalosť Oracle, SQL DB
- Rozhodnosť
- Štruktúrovaný a na riešenia orientovaný prístup k práci

Vítané skúsenosti:
- Znalosť klienta Windows 7 výhodou
- Vysoká individuálna zodpovednosť a zároveň schopnosť tímovej práce

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: anna.tkacova@prohr.sk, spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Adresa spoločnosti

Pro HR s. r. o.
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk
ID: 2730745   Dátum zverejnenia: 20.9.2016