IT Project Country coordinator

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou (závislé od skúseností)
  • Termín nástupu: dohodou, ihneď výhoda
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Je zodpovedný za definovanie a riadenie prípravy implementácie systémov a riešení konkrétnej pobočky/krajiny v rámci spoločnosti. Je alokovaný v krajine kde sa má uskutočniť implementácia a pripravuje ju na nasadenie skupinového riešenia a zároveň vykonáva audity jej pripravenosti. Jeho práca sa týka celého prípravného cyklu projektov (quality) od návru až po jeho implementáciu.
Hľadáme kandidátov ktorí majú záujem pracovať a pôsobiť 2 roky v konkrétnej pobočke/krajine, pričom budú zastupovať materskú spoločnosť.
Krajiny pôsobenia:
Česká republika – 2 ľudia
Rumunsko – 2 ľudia
Maďarsko – 2 ľudia
Chorvátsko + Srbsko – 2 ľudia

Hlavné zodpovednosti:
1. Celkový Project Quality Management
2. Celkový Quality Management/Audit, zastupovanie grupy
3. Zodpovednosť za Project collaboration system
4. Rola ako PMO Manager

Rozsah tejto pozície spočíva vo vývoji, adaptácii a implementácii procesov, postupov a systémov kvality pre prípravu a riadenie projektov na integráciu skupinového riešenia.
° Vývoj a udržiavanie Quality Plans vrámci projektového manažmentu a administrácie, software development, supply chain/rollout.
° Riadenie a dohľad nad Project and Product Quality aktivitami.
° Process Design and Description (MS Visio)
° podpora PMO funkcií v oblasti Quality Management
° účasť na všetkých PMO monitoringových a reportingových aktivít v súvislosti s komunikačným plánom
° interná komunikácia všetkých platných projektových procesov a projektovej dokumentácie
° podpora metodológie projektového riadenia a systémov spolupráce.

Iné výhody

- zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
- príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- dynamický medzinárodný tím
- možnosť cestovať
- zaujímavé technológie a IT projekty
- možnosť získať medzinárodnú projektovú skúsenosť

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Jedna z najvýznamnejších SW spoločností pôsobiaca na medzinárodnom trhu a poskytujúca špecifické produkty a SW riešenia svojim klientom.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

IT Project Quality management
4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

° Kandidát musí mať bohaté profesionálne skúsenosti s Quality manažmentom v rámci rôznych prostredí a musí mať stabilný základ v projektovom manažmente vrátane PMI, Prince 2 alebo podobnej projektovej metodológie
° vítané sú certifikáty:
PMI-PMP a/alebo Prince2 certifikácia sú preferované

° Profesionálne skúsenosti so Software delivery sú veľkou výhodou; Six Sigma a podobné skúsenosti sú výhodou.
° Minimum 5 rokov profesionálnej skúsenosti v obore IT
v pozícii Project a/alebo Quality Management – min. 3 roky
° Skúsenosti s veľkými medzinárodnými projektami s dôrazom na Project/Program Management Office.
° Vítané sú skúsenosti s aplikáciami, software development/delivery projects

- Jazykové znalosti : AJ - aktívna znalosť, každý ďalší jazyk danej krajiny v ktorej by pôsobil je veľmi vítaný
Osobnostné zručnosti:
° Team player, vynikajúce komunikačné zručnosti, Proaktívny a iniciatívny
° Schopnosť pracovať pod stresom a niekedy v mierne chaotických podmienkach, schopnosť nastaviť procesy tak aby minimalizovali tieto negatíva
° Flexibilný na lokalitu (cestovanie, alebo presťahovanie na 2 roky) a ochotný sa prispôsobiť pracovnému prostrediu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zzb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2704992  Dátum zverejnenia: 25.8.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou (závislé od skúseností)