Office Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: ASAP, dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Evidencia prijatej / odoslanej pošty
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Príprava a evidencia Zmlúv
- Starostlivosť o chod kancelárie
- Iné administratívne činnosti
- Kontrola dodávateľských faktúr
- Príprava podkladov pre účtovné uzávierky, spracovanie DPH, vedenie evidencie pohľadávok a záväzkov, príprava podkladov pre banku
- Podpora v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky (služby súvisiace so zaradením a vyradením zamestnanca do/z personálnej a mzdovej agendy, služby v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Reklama a prieskum trhu

Stabilná Slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti promotion a zabezpečovania eventov.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním I. stupňa, II. stupňa, III. stupňa
- Aspoň 1 ročná prax na podobnej pozícii v oblasti Office manažmentu, alebo administratívy
- Skúsenosti s prípravou podkladov pre mzdové a podvojné účtovníctvo
- Silné písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Vnímavá, kreatívna, flexibilná, pro-aktívna, nekonfliktná a self-motivovated osobnosť
- Schopnosť predvídať dôsledky pracovného vyťaženia
- Time management a pro-klientska orientácia
- Aktívny prístup k riešeniu problémov
- Estetické cítenie a kreatívne myslenie
- Skúsenosť s marketingom je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2623959  Dátum zverejnenia: 28.6.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou