Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: ASAP, dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Evidencia prijatej / odoslanej pošty
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Príprava a evidencia Zmlúv
- Starostlivosť o chod kancelárie
- Iné administratívne činnosti
- Kontrola dodávateľských faktúr
- Príprava podkladov pre účtovné uzávierky, spracovanie DPH, vedenie evidencie pohľadávok a záväzkov, príprava podkladov pre banku
- Podpora v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky (služby súvisiace so zaradením a vyradením zamestnanca do/z personálnej a mzdovej agendy, služby v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky)
- Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
- Príprava a evidencia Zmlúv
- Starostlivosť o chod kancelárie
- Iné administratívne činnosti
- Kontrola dodávateľských faktúr
- Príprava podkladov pre účtovné uzávierky, spracovanie DPH, vedenie evidencie pohľadávok a záväzkov, príprava podkladov pre banku
- Podpora v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky (služby súvisiace so zaradením a vyradením zamestnanca do/z personálnej a mzdovej agendy, služby v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Reklama a prieskum trhu
Stabilná Slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti promotion a zabezpečovania eventov.
Stabilná Slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti promotion a zabezpečovania eventov.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním I. stupňa, II. stupňa, III. stupňa
- Aspoň 1 ročná prax na podobnej pozícii v oblasti Office manažmentu, alebo administratívy
- Skúsenosti s prípravou podkladov pre mzdové a podvojné účtovníctvo
- Silné písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Vnímavá, kreatívna, flexibilná, pro-aktívna, nekonfliktná a self-motivovated osobnosť
- Schopnosť predvídať dôsledky pracovného vyťaženia
- Time management a pro-klientska orientácia
- Aktívny prístup k riešeniu problémov
- Estetické cítenie a kreatívne myslenie
- Skúsenosť s marketingom je výhodou
- Aspoň 1 ročná prax na podobnej pozícii v oblasti Office manažmentu, alebo administratívy
- Skúsenosti s prípravou podkladov pre mzdové a podvojné účtovníctvo
- Silné písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- Organizačné a komunikačné schopnosti
- Vnímavá, kreatívna, flexibilná, pro-aktívna, nekonfliktná a self-motivovated osobnosť
- Schopnosť predvídať dôsledky pracovného vyťaženia
- Time management a pro-klientska orientácia
- Aktívny prístup k riešeniu problémov
- Estetické cítenie a kreatívne myslenie
- Skúsenosť s marketingom je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 2623959
Dátum zverejnenia: 28.6.2016
2016-06-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou