Business Analyst/Designer (front-end)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Viedeň, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Business Analyst/Designer prioritne zodpovedá za fázu analýzy a návrhu funkčnosti, obrazoviek/UI design, prepojenie front-end na back-end aplikácií. Zodpovedá za niekoľko aplikácií súčasne, s ktorými pracujú užívatelia v celej grupe.

Jeho úlohou je:
- poznať potreby zadávateľa - spracovať požiadavky na front-end systémov a požiadavky na zmeny procesov - tvoriť špecifikácie
- funkčná a procesná analýza
- analýza použiteľnosti web aplikácie
- návrh wireframe, mockup, layout
- využívanie webových technológii Javascript, HTML a Adobe grafických programov
- návrh testovania použiteľnosti a funkčnosti web aplikácií
- spolupráca s ostatnými členmi development tímu
- zodpovedať za kontinuálny proces vylepšovania procesov a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi/užívateľmi
- cestovanie do Viedne - 3 dni do týždňa po dobu polroka

Iné výhody

- zázemie globálnej spoločnosti
- odborné vzdelávanie
- zaujímavý sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná stabilná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

Analýza /front-end/, UI design
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie (bakalárske, magisterské, inžinierske )
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (ústna i písomná komunikácia)
- 3+ roky skúsenosti s analýzou systémov/aplikácií, podmienkou je skúsenosť s UI návrhom
- analýza požiadaviek - tvorba špecifikácií
- návrh layout, mockup
- znalosť usability analýzy
- technické požiadavky:
• Javascript - základy
• CSS- základy
• HTML (znalosť HTML5 je výhodou)- základy
• Adobe grafické produkty - výhodou
- analytické a logické myslenie, organizačné schopnosti
- samostatnosť, schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- komunikatívnosť a schopnosť prezentovať svoje riešenia je podmienkou
- ochota cestovať do Viedne (polrok-počas zaškolenia v praxi)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Lívia Pásztorová
Tel.: +421911142700
E-mail: poslať životopis
ID: 2574287  Dátum zverejnenia: 23.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou