IT Sales Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: celé Slovensko, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracuje na aktívnej realizácii business plánu spoločnosti a vyhľadávaní potencionálnych obchodných príležitostí a udržiavania existujúcich kontaktov v oblasti predaja školení, certifikácií a e-learningu.

Zodpovednosti:
• Udržiavanie a rozvoj obchodných vzťahov a zabezpečenie dosiahnutia obchodných cieľov v regióne Slovenska
• Riadenie a dohľad nad celou prevádzkou regionálnych predajno/distribučných centier
• Prezentácia spoločnosti a jej produktov a budovanie sietí potencionálnych predajných príležitostí
• Príprava akvizičných plánov a zabezpečenie plnenia stanoveného plánu
• Príprava a účasť na mesačných a ročných jednaniach ďalšej stratégie predaja
• Stanovenie aktivít na podporu predaja a sledovať ich dodržiavanie
• Implementácia marketingových aktivít
• Príprava predajných kampaní a ich vyhodnocovanie
• Spolupráca na príprave prezentačných akcií a monitorovanie marketingových akcií na podporu predaja IT riešení spoločnosti
• Reporting v anglickom jazyku vedeniu spoločnosti
• Zodpovednosť za monitoring trhu a konkurencie
• Spolupráca na príprave prezentačných a reklamných aktivít na prezentáciu spoločnosti (značky) a budovanie postavenia spoločnosti na trhu v danej oblasti.
• Dohľad nad realizáciou a dodávkov riešní
• Konzultácia s klientom ohľadom ponúkaných produktov

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v dynamickom prostredí s využitím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty jednotlivca,
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať a rozširovať obchodné a riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, účasť na medzinárodných veľtrhoch
• zaujímavé platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí) fix+40% variabilná zložka

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Medzinárodná stabilná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie, alebo úplné SŠ vzdelanie
• prax aspoň 1 rok a predchádzajúce skúsenosti na podobnej konzultačnej a obchodníckej pozícii
• znalosť a široký prehľad o trhu a rizíkách, znalosť obchodných a marketingových stratégií a analýz
• veľmi dobré business zručnosti (komunikácia, vyjednávanie, asertivita, F2F jednania , analytické a koncepčné myslenie)
• skúsenosť s tvorbou predajných cieľov, prezentácií a ich realizáciou
• veľmi dobrá znalosť angličtiny,
• ochota cestovať v rámci SR
• skúsenosti s riadením tímu ľudí, schopnosť ich koordinovania v rámci dodávky a realizácii riešení,
• samostatnosť, kreativita, schopnosť vedieť navrhnúť postup ako dosiahnuť cieľ a výsledky
• zodpovednosť a samostatnosť, zvládanie stresových situácií, flexibilita a lojalita, time management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zaslali svoje C.V. spolu so žiadosťou na / E-mail: [email protected] / spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarina Mituchová
Tel.: +421903777254
E-mail: poslať životopis
ID: 2523989  Dátum zverejnenia: 19.4.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou