Office Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou/závisí od skúseností
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Office Manager zabezpečuje administratívnu podporu pre manažérov v rámci dennej starostlivosti.
- Organizovanie a dodržiavanie denných plánov a časového harmonogramu, koordinácia a organizovanie pracovných stretnutí
- Triedenie prichádzajúcich telefónnych hovorov, mailov a v prípade potreby riešiť vzniknuté otázky a žiadosti
- Zaznamenávanie zápisov zo schôdzí
- Zaistenie plynulého chodu kancelárie a zodpovednosť za denno-dennú administratívnu podporu tímu
- Udržiavanie dohľadu nad zabezpečovaním kancelárskych potrieb, vybavením a občerstvením
- Plná podpora výkonného manažmentu
- Výroba, formátovanie a editácia dokumentov a príprava prezentácií
- Diskrétne nakladanie s dôvernými informáciami
Pozícia zahŕňa aj zodpovednosť za podporu pre oblasti marketing & HR.
- Podpora výkonného vedenia marketingových aktivít spoločnosti, komunikácia s dodávateľmi, tiež reklamná a propagačná činnosť
- Správa zmien v oddeleniach, nastavenia procesov, interná komunikácia, udržiavanie internej databázy - mená, adresy atď, kontaktné údaje.
- Príprava podkladov pre účtovné uzávierky, spracovanie DPH, vedenie evidencie pohľadávok a záväzkov, príprava podkladov pre banku
- Podpora v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky (služby súvisiace so zaradením a vyradením zamestnanca do/z personálnej a mzdovej agendy, služby v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky)

Iné výhody

- Možnosť pracovať v stabilnej spoločnosti
- Zaujímavá a rôznorodá práca
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Príležitosť pre individuálny rozvoj v profesionálnom prostredí
- Pre šikovného kandidáta/tku ponúkame príležitosť na kariérny rast /rozvoj vlastnej kariéry a príležitosť prevziať vedenie a zodpovednosť s veľmi vysokým stupňom nezávislosti/

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Stabilná Slovenská spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Podmienka je prax (aspoň 1+ rok) a predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícií v oblasti office manažmentu
- Organizačné schopnosti, presnosť, diskrétnosť, dôslednosť, flexibilita, iniciatíva, inovatívnosť, silná orientácia na zákazníka, orientácia na výsledky, pro-aktivita, samostatnosť, schopnosť samostatne riešiť problémy
- Reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie
- Silné písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- Skúsenosti s marketingom, rozvojom podnikania alebo osobnej asistencie je významnou výhodou
- Open-mind, kreatívna, flexibilná, proaktívna, nekonfliktná osobnosť
- Schopnosť predvídať dopady pracovného vyťaženia, majú pozitívny pracovný postoj a odolnosť voči stresu
- výhoda je skúsenosť s riadením malého tímu ľudí
- znalosť PC, MS Office , Excel, e-mail - pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

ID: 2471090  Dátum zverejnenia: 25.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou/závisí od skúseností