Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou/závisí od skúseností
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Office Manager zabezpečuje administratívnu podporu pre manažérov v rámci dennej starostlivosti.
- Organizovanie a dodržiavanie denných plánov a časového harmonogramu, koordinácia a organizovanie pracovných stretnutí
- Triedenie prichádzajúcich telefónnych hovorov, mailov a v prípade potreby riešiť vzniknuté otázky a žiadosti
- Zaznamenávanie zápisov zo schôdzí
- Zaistenie plynulého chodu kancelárie a zodpovednosť za denno-dennú administratívnu podporu tímu
- Udržiavanie dohľadu nad zabezpečovaním kancelárskych potrieb, vybavením a občerstvením
- Plná podpora výkonného manažmentu
- Výroba, formátovanie a editácia dokumentov a príprava prezentácií
- Diskrétne nakladanie s dôvernými informáciami
Pozícia zahŕňa aj zodpovednosť za podporu pre oblasti marketing & HR.
- Podpora výkonného vedenia marketingových aktivít spoločnosti, komunikácia s dodávateľmi, tiež reklamná a propagačná činnosť
- Správa zmien v oddeleniach, nastavenia procesov, interná komunikácia, udržiavanie internej databázy - mená, adresy atď, kontaktné údaje.
- Príprava podkladov pre účtovné uzávierky, spracovanie DPH, vedenie evidencie pohľadávok a záväzkov, príprava podkladov pre banku
- Podpora v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky (služby súvisiace so zaradením a vyradením zamestnanca do/z personálnej a mzdovej agendy, služby v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky)
- Organizovanie a dodržiavanie denných plánov a časového harmonogramu, koordinácia a organizovanie pracovných stretnutí
- Triedenie prichádzajúcich telefónnych hovorov, mailov a v prípade potreby riešiť vzniknuté otázky a žiadosti
- Zaznamenávanie zápisov zo schôdzí
- Zaistenie plynulého chodu kancelárie a zodpovednosť za denno-dennú administratívnu podporu tímu
- Udržiavanie dohľadu nad zabezpečovaním kancelárskych potrieb, vybavením a občerstvením
- Plná podpora výkonného manažmentu
- Výroba, formátovanie a editácia dokumentov a príprava prezentácií
- Diskrétne nakladanie s dôvernými informáciami
Pozícia zahŕňa aj zodpovednosť za podporu pre oblasti marketing & HR.
- Podpora výkonného vedenia marketingových aktivít spoločnosti, komunikácia s dodávateľmi, tiež reklamná a propagačná činnosť
- Správa zmien v oddeleniach, nastavenia procesov, interná komunikácia, udržiavanie internej databázy - mená, adresy atď, kontaktné údaje.
- Príprava podkladov pre účtovné uzávierky, spracovanie DPH, vedenie evidencie pohľadávok a záväzkov, príprava podkladov pre banku
- Podpora v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky (služby súvisiace so zaradením a vyradením zamestnanca do/z personálnej a mzdovej agendy, služby v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky)
Iné výhody
- Možnosť pracovať v stabilnej spoločnosti
- Zaujímavá a rôznorodá práca
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Príležitosť pre individuálny rozvoj v profesionálnom prostredí
- Pre šikovného kandidáta/tku ponúkame príležitosť na kariérny rast /rozvoj vlastnej kariéry a príležitosť prevziať vedenie a zodpovednosť s veľmi vysokým stupňom nezávislosti/
- Zaujímavá a rôznorodá práca
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Príležitosť pre individuálny rozvoj v profesionálnom prostredí
- Pre šikovného kandidáta/tku ponúkame príležitosť na kariérny rast /rozvoj vlastnej kariéry a príležitosť prevziať vedenie a zodpovednosť s veľmi vysokým stupňom nezávislosti/
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Stabilná Slovenská spoločnosť.
Stabilná Slovenská spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienka je prax (aspoň 1+ rok) a predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícií v oblasti office manažmentu
- Organizačné schopnosti, presnosť, diskrétnosť, dôslednosť, flexibilita, iniciatíva, inovatívnosť, silná orientácia na zákazníka, orientácia na výsledky, pro-aktivita, samostatnosť, schopnosť samostatne riešiť problémy
- Reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie
- Silné písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- Skúsenosti s marketingom, rozvojom podnikania alebo osobnej asistencie je významnou výhodou
- Open-mind, kreatívna, flexibilná, proaktívna, nekonfliktná osobnosť
- Schopnosť predvídať dopady pracovného vyťaženia, majú pozitívny pracovný postoj a odolnosť voči stresu
- výhoda je skúsenosť s riadením malého tímu ľudí
- znalosť PC, MS Office , Excel, e-mail - pokročilý
- Organizačné schopnosti, presnosť, diskrétnosť, dôslednosť, flexibilita, iniciatíva, inovatívnosť, silná orientácia na zákazníka, orientácia na výsledky, pro-aktivita, samostatnosť, schopnosť samostatne riešiť problémy
- Reprezentatívne vystupovanie, analytické a koncepčné myslenie
- Silné písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- Skúsenosti s marketingom, rozvojom podnikania alebo osobnej asistencie je významnou výhodou
- Open-mind, kreatívna, flexibilná, proaktívna, nekonfliktná osobnosť
- Schopnosť predvídať dopady pracovného vyťaženia, majú pozitívny pracovný postoj a odolnosť voči stresu
- výhoda je skúsenosť s riadením malého tímu ľudí
- znalosť PC, MS Office , Excel, e-mail - pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2471090
Dátum zverejnenia: 25.7.2016
2016-07-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou/závisí od skúseností