Solutions Delivery Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Koordinácia dodávky IT SW riešení v rámci implementácie častí SW riešení a controlling všetkých platforiem až o kontrolu supportu už nasadených riešení. Riadi plánovanie dodávok SW zodpovedá za plánovanie aktivít podľa projektových úloh
• Organizovanie stretnutí v súvislosti so zmenami Frontendu a Backendu
• Plnenie stanovených úloh s pravidelným sledovaním progresu plnenia a riadenie kontroly
• Hodnotenie požiadaviek na zmenu (architektúra, design, požiadavky na infraštruktúru)
• Komunikácia s analytikmi a vývojármi ohľadom SW riešení a dodávok IT systémov;
• Riadenie a dozor na aktivitami podľa stanoveného plánu (inštalácie, konfigurácie, kontroly kvality, atď.)
• Analýza a odhad požiadaviek, dopadov, rizík v prípade požiadaviek na zmenu alebo ad hoc požiadaviek zo strany klienta
• Zaistiť hladký výkon a spoluprácu všetkých zúčastnených strán v projekte
• Kontrola projektu a súvisiacich projektových aktivít v pláne
kontrola a udržiavanie aktuálneho plánu projektu
• Resource management – kontrola nasadenia ľudských zdrojov
• Dohľad nad predávaním aktivít pre outsourcingové služby
• Kontrola nad releasom a stavom vývoja a implementáciou aplikácii
• Kontrola čerpania rozpočtu, mesačné reporty nákladov/zdrojov použitých na projekte (v prípade využitia externistov v projekte), poskytovanie pravidelných reportov o aktuálnom stave projektu
• Cestovanie 30% mimo SR (South Africa, Európa)

Iné výhody

• zázemie silnej medzinárodnej IT spoločnosti
• možnosť pracovať s najvyspelejšími technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• možnosť cestovať

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie technického smeru
• min. 3-5 rokov praxe v riadení projektov alebo v oblasti solution delivery zameranej na software integráciu a praktické skúsenosti s nasadzovaním softvérových riešení.
• Znalosť metodológie projektového riadenia a skúsenosť z integračných projektov a veĺmi vítaný je dobrý technický prehľad v nasledovných oblastiach:
- Skúsenosti s aplikačným vývojom a tvorbou interface aplikácií s častí FrondEnd a skúsenosť s back-end.
- orientácia v oblasti SOA architektúry
- Prehľad v testovaní /performance testing a akceptačné testy
- Prehľad v rôznych monitorovacích nástrojoch
• Skúsenosť s riadením IT tímov podľa agilných metód (SCRUM) a plánovaním zdrojov na projekty
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť byť kreatívny a analytický pri riešení problémov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

ID: 2420617  Dátum zverejnenia: 2.2.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou