Administrative and Sales Support Assistant

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou/závisí od skúseností
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Komunikácia so zákazníkom a dodávateľmi ohľadom tvorby a úpravy požiadaviek produktového portfólia .
- Nahadzovanie požiadaviek zákazníkov a dodávateľov z e-mailu a internetu do SAP systému.
- Vyhodnocovanie požiadaviek v spolupráci s produktovými manažérmi a následné definovanie výrobkov, ktoré by mali byť pridané do súčasnej ponuky produktov.
- Vytypovanie produktov, ktoré sú vhodné do ponuky pre okamžitý predaj a zastrešovanie procesu predaja
- Zadávanie údajov o zákazníkoch (adresa, kontaktné osoby, telefónne čísla, atď.) do systému SAP a následná administrácia a aktualizácia informácií.
- Vyhľadávanie informácií cez internet o cenách produktov pre výpočet novej ceny výrobkov alebo porovnanie so súčasnými cenami.
- Spracovanie všetkých nových prichádzajúcich, informácií od dodávateľa do SAP v spolupráci s oddelením nákupu.
- Kontrola a aktualizácia dát v databáze.
- Podpora pri formátovaní a editácii dokumentov a príprava prezentácií.
- Diskrétne nakladanie s dôvernými informáciami.

Iné výhody

- Možnosť pracovať v stabilnej spoločnosti
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Príležitosť pre individuálny rozvoj v profesionálnom prostredí
- Dobrá firemná kultúra

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Stabilná medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie v odbore – Chemicko-technologická, Prírodovedecká fakulta
- Skúsenosti so SAP systémom – výhodou
- Anglický jazyk – plynule slovom i písmom, Nemecký jazyk – nie je podmienka ale je výhodou

Ďalšie požiadavky:
- vzťah k práci s databázami
- vítaná prax a predchádzajúce skúsenosti na podobnej administratívnej pozícií
- zodpovednosť a samostatnosť, spoľahlivosť, zvedavosť, zmysel pre poriadok v dátach
- dobré písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- znalosť PC, MS Office , Excel, e-mail - pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2334286  Dátum zverejnenia: 15.1.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou/závisí od skúseností