Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrative and Sales Support Assistant
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou/závisí od skúseností
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Komunikácia so zákazníkom a dodávateľmi ohľadom tvorby a úpravy požiadaviek produktového portfólia .
- Nahadzovanie požiadaviek zákazníkov a dodávateľov z e-mailu a internetu do SAP systému.
- Vyhodnocovanie požiadaviek v spolupráci s produktovými manažérmi a následné definovanie výrobkov, ktoré by mali byť pridané do súčasnej ponuky produktov.
- Vytypovanie produktov, ktoré sú vhodné do ponuky pre okamžitý predaj a zastrešovanie procesu predaja
- Zadávanie údajov o zákazníkoch (adresa, kontaktné osoby, telefónne čísla, atď.) do systému SAP a následná administrácia a aktualizácia informácií.
- Vyhľadávanie informácií cez internet o cenách produktov pre výpočet novej ceny výrobkov alebo porovnanie so súčasnými cenami.
- Spracovanie všetkých nových prichádzajúcich, informácií od dodávateľa do SAP v spolupráci s oddelením nákupu.
- Kontrola a aktualizácia dát v databáze.
- Podpora pri formátovaní a editácii dokumentov a príprava prezentácií.
- Diskrétne nakladanie s dôvernými informáciami.
- Nahadzovanie požiadaviek zákazníkov a dodávateľov z e-mailu a internetu do SAP systému.
- Vyhodnocovanie požiadaviek v spolupráci s produktovými manažérmi a následné definovanie výrobkov, ktoré by mali byť pridané do súčasnej ponuky produktov.
- Vytypovanie produktov, ktoré sú vhodné do ponuky pre okamžitý predaj a zastrešovanie procesu predaja
- Zadávanie údajov o zákazníkoch (adresa, kontaktné osoby, telefónne čísla, atď.) do systému SAP a následná administrácia a aktualizácia informácií.
- Vyhľadávanie informácií cez internet o cenách produktov pre výpočet novej ceny výrobkov alebo porovnanie so súčasnými cenami.
- Spracovanie všetkých nových prichádzajúcich, informácií od dodávateľa do SAP v spolupráci s oddelením nákupu.
- Kontrola a aktualizácia dát v databáze.
- Podpora pri formátovaní a editácii dokumentov a príprava prezentácií.
- Diskrétne nakladanie s dôvernými informáciami.
Iné výhody
- Možnosť pracovať v stabilnej spoločnosti
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Príležitosť pre individuálny rozvoj v profesionálnom prostredí
- Dobrá firemná kultúra
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Príležitosť pre individuálny rozvoj v profesionálnom prostredí
- Dobrá firemná kultúra
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Stabilná medzinárodná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie v odbore – Chemicko-technologická, Prírodovedecká fakulta
- Skúsenosti so SAP systémom – výhodou
- Anglický jazyk – plynule slovom i písmom, Nemecký jazyk – nie je podmienka ale je výhodou
Ďalšie požiadavky:
- vzťah k práci s databázami
- vítaná prax a predchádzajúce skúsenosti na podobnej administratívnej pozícií
- zodpovednosť a samostatnosť, spoľahlivosť, zvedavosť, zmysel pre poriadok v dátach
- dobré písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- znalosť PC, MS Office , Excel, e-mail - pokročilý
- Skúsenosti so SAP systémom – výhodou
- Anglický jazyk – plynule slovom i písmom, Nemecký jazyk – nie je podmienka ale je výhodou
Ďalšie požiadavky:
- vzťah k práci s databázami
- vítaná prax a predchádzajúce skúsenosti na podobnej administratívnej pozícií
- zodpovednosť a samostatnosť, spoľahlivosť, zvedavosť, zmysel pre poriadok v dátach
- dobré písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
- znalosť PC, MS Office , Excel, e-mail - pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2334286
Dátum zverejnenia: 15.1.2016
2016-01-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Farmaceut, Medicínsky/farmaceutický reprezentant, Technológ Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou/závisí od skúseností