Business Analyst (Back-end Systems)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Business analyst prioritne zodpovedá za fázu navrhovania business procesov , funkčnosti backend systémov, ktoré prepájajú ďalšie systémy ako CRM, Billing, Intranet. Zodpovedá za proces od získania požiadaviek, funkčnej analýzy až po tvorbu funkčnej špecifikácie.

Jeho úlohou je:
- poznať potreby zadávateľa - získavať požiadavky na backend systémy
- úzko spolupracovať s projektovým manažérom, ktorý koordinuje jednotlivé projekty
- analýza požiadaviek klienta, funkčná analýza, analýza process flow, ktorej výstupom je vizualizácia business procesov do špecifikácií prostredníctvom popisov
- impact analýza - analýza dopadu implementácie novej funkcionality na existujúce process flow a funkčnosť riešenia, s tým súvisiaci návrh nových business procesov
- spolupráca na tvorbe test cases
- spolupráca a podpora ostatných členov tímu (integračný špecialista, programátor, tester)
- práca s databázou/Oracle/
- zodpovedať za kontinuálny proces vylepšovania procesov
- dokumentácie a reporty pre manažment spoločnosti

Iné výhody

- zázemie globálnej spoločnosti
- odborné vzdelávanie
- zaujímavý sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná stabilná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

Business analýzy
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie (bakalárske, magisterské, inžinierske )
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (ústna i písomná komunikácia)
- 2+ roky skúsenosti s funkčnými a procesnými analýzami, definovaním špecifikácií
- skúsenosti s back-end systémami sú výhodou, prepojenie back-end systémov s front-end systémami
- skúsenosti s databázou –Oracle, SQL selekty, web aplikácie
- analytické a logické myslenie
- schopnosť stručne vizualizovať navrhované riešenie (v pozícii sa nepoužívajú modelovacie nástroje)
- samostatnosť, schopnosť pracovať v tíme
- komunikatívnosť a schopnosť prezentovať svoje riešenia je podmienkou
- prozákaznícka orientácia a vysoká flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2235938  Dátum zverejnenia: 25.8.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou