Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant/ Recepčná
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou/závisí od skúseností
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Office Assistant:
- starostlivosť o chod kancelárie
- koordinovanie office, prvý kontakt pre návštevy
- administratívne práce v rámci centrály spoločnosti
- vedie evidenciu a spracováva korešpondenciu(prijatá/odoslaná pošta, fakturácie atď.)knihy jázd
- vedie agendu sekretariátu, organizuje stretnutia, pracovné cesty a workshopy
- organizuje porady pre kolegov a manažment
- udržiava systém evidencie, zakladania a archivovania dokumentov, faktúr
- pri služobných cestách zabezpečuje ubytovania, letenky a cestovné poistenie pre zamestnancov spoločnosti
- sprevádza návštevy sekretariátu a stará sa o občerstvenie návštev
- spolupracuje na projektoch v rámci spoločnosti
- starostlivosť o chod kancelárie
- koordinovanie office, prvý kontakt pre návštevy
- administratívne práce v rámci centrály spoločnosti
- vedie evidenciu a spracováva korešpondenciu(prijatá/odoslaná pošta, fakturácie atď.)knihy jázd
- vedie agendu sekretariátu, organizuje stretnutia, pracovné cesty a workshopy
- organizuje porady pre kolegov a manažment
- udržiava systém evidencie, zakladania a archivovania dokumentov, faktúr
- pri služobných cestách zabezpečuje ubytovania, letenky a cestovné poistenie pre zamestnancov spoločnosti
- sprevádza návštevy sekretariátu a stará sa o občerstvenie návštev
- spolupracuje na projektoch v rámci spoločnosti
Iné výhody
- príjemné pracovné prostredie
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- stabilné zázemie v ekonomicky silnej spoločnosti
- možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Stabilná spoločnosť.
Stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- všeobecný ekonomický rozhľad
- samostatnosť, komunikatívnosť a iniciatívnosť, proaktívny prístup
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu
- záujem o prácu v administratíve
- čistý register trestov
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- flexibilita, precíznosť, zodpovednosť
- prax vo finančnej oblasti vítaná
- všeobecný ekonomický rozhľad
- samostatnosť, komunikatívnosť a iniciatívnosť, proaktívny prístup
- schopnosť pracovať ako súčasť tímu
- záujem o prácu v administratíve
- čistý register trestov
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- flexibilita, precíznosť, zodpovednosť
- prax vo finančnej oblasti vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2195748
Dátum zverejnenia: 3.1.2017
2017-01-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou/závisí od skúseností