Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CRM Analytik
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Analytik/špecialista pracuje v rámci tímu na nasadení interného Customer Relationship Management systému (CRM) a zameriava sa na, business analýzu, dizajn a implementáciu funkcionality systému.
Spolupráca na projekte nasadenia/implementácie nového CRM systému.
K jeho úlohám patrí:
• Riešiť konkrétne incidenty vzniknuté pri prevádzke CRM, vytvárať rýchle opravy incidentov
• Presne špecifikovať prevádzkové problémy CRM, za účelom odstránenia problému
• Vytvárať prevádzkové reporty na základe požiadaviek od interného zákazníka, prípadne managementu
• Nastavovať monitoring pre základné CRM procesy, využitie hardvérových prostriedkov CRM platformou v súlade so stratégiou monitorovania aplikácií
• Proaktívne reportovať incidenty, riziká a možné riešenia CRM systému za účelom eliminovať dopad na koncového užívateľa
• Proaktívne koordinovať administrátorov ostatných súvisiacich IT systémov ohľadom potenciálnych dopadov na tieto IS systémy
• 10% programovať, alebo dotazovať kód
• Testovať a nasadzovať nové verzie CRM v súlade s release managementom za účelom sprístupniť novú alebo opravenú funkcionalitu pre koncového používateľa CRM systému
• Detailne sa oboznamovať s aktuálnym dizajnom CRM procesov a služieb implementovaných v novom CRM ako aj zmien v štádiu implementácie
• Riešiť a navrhovať migráciu zákazníckych údajov z aktuálneho CRM systému do implementovaného CRM systému, s účelom nasadenia do produkčnej prevádzky pri zachovaní business continuity"
Spolupráca na projekte nasadenia/implementácie nového CRM systému.
K jeho úlohám patrí:
• Riešiť konkrétne incidenty vzniknuté pri prevádzke CRM, vytvárať rýchle opravy incidentov
• Presne špecifikovať prevádzkové problémy CRM, za účelom odstránenia problému
• Vytvárať prevádzkové reporty na základe požiadaviek od interného zákazníka, prípadne managementu
• Nastavovať monitoring pre základné CRM procesy, využitie hardvérových prostriedkov CRM platformou v súlade so stratégiou monitorovania aplikácií
• Proaktívne reportovať incidenty, riziká a možné riešenia CRM systému za účelom eliminovať dopad na koncového užívateľa
• Proaktívne koordinovať administrátorov ostatných súvisiacich IT systémov ohľadom potenciálnych dopadov na tieto IS systémy
• 10% programovať, alebo dotazovať kód
• Testovať a nasadzovať nové verzie CRM v súlade s release managementom za účelom sprístupniť novú alebo opravenú funkcionalitu pre koncového používateľa CRM systému
• Detailne sa oboznamovať s aktuálnym dizajnom CRM procesov a služieb implementovaných v novom CRM ako aj zmien v štádiu implementácie
• Riešiť a navrhovať migráciu zákazníckych údajov z aktuálneho CRM systému do implementovaného CRM systému, s účelom nasadenia do produkčnej prevádzky pri zachovaní business continuity"
Iné výhody
- zázemie poprednej medzinárodnej spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
- dynamický kolektív
- výborná firemná kultúra
- motivujúce finančné ohodnotenie
- zaujímavý bonusový systém
- mobilný telefón a notebook
- podpora v oblasti školenia a vzdelávania
- sociálny program spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 roky skúseností na podobnej pozícií
- výhodou sú predchádzajúce skúsenosti s CRM systémami (MS Dynamics ) na úrovni implementácia
- znalosť CRM procesov, postupov a technológií
- základné znalosti o fungovaní zákazníckych aplikácií využívaných v telefónnych a call centrách
- pokročilá úroveň SQL a relačných databáz,
- pokročilá znalosť XML, Java, Javascript, jsp....prípadne ďalšie objektovo orientované technológie (hlavne pri nastavovaní front-end)
- rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti, prípadne skúsenosti z konzultantskej pozície
- analytické myslenie, skúsenosť s tvorbou funkčných špecifikácií
- výhodou sú predchádzajúce skúsenosti s CRM systémami (MS Dynamics ) na úrovni implementácia
- znalosť CRM procesov, postupov a technológií
- základné znalosti o fungovaní zákazníckych aplikácií využívaných v telefónnych a call centrách
- pokročilá úroveň SQL a relačných databáz,
- pokročilá znalosť XML, Java, Javascript, jsp....prípadne ďalšie objektovo orientované technológie (hlavne pri nastavovaní front-end)
- rozvinuté komunikačné a prezentačné zručnosti, prípadne skúsenosti z konzultantskej pozície
- analytické myslenie, skúsenosť s tvorbou funkčných špecifikácií
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 2103003
Dátum zverejnenia: 5.5.2015
2015-05-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Databázový administrátor, IT analytik, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Programátor Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou