Administrátor CRM systému

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Viedeň, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administrátor CRM systémov je súčasťou tímu, ktorý zodpovedá za nepretržité fungovanie CRM systému globálne nasadeného v celej spoločnosti, zodpovedá za monitoring na dennej báze až po modifikáciu systému podľa požiadaviek užívateľa.

Úlohou je:
- Zabezpečiť nepretržité fungovanie CRM systému spoločnosti
- Nastavovať všetky procesy a konfigurovať CRM systém spoločnosti
- Operatívne činnosti týkajúce sa monitoringu celého CRM procesu, spravovanie a update dát v CRM systéme
- Riešenie incidentov/problémov systému
- Vytváranie nových účtov pre nových užívateľov
- Neustála snaha o vylepšenie systému prostredníctvom jeho modifikácie
- Analyzovať požiadavky na zmenu, spolupráca s vendormi z externého prostredia, testovanie zmeny, participácia na akceptácii zmeny
- Dodržiavať štandardy stanovené spoločnosťou
- Tvorba reportov pre potreby manažmentu, zaznamenávanie zmien v incident nástroji

Iné výhody

• práca v priateľskom tíme
• zázemie rastúcej a rozvíjajúcej sa medzinárodnej spoločnosti
• jazykové vzdelávanie a technické kurzy
• zaujímavý benefitný systém

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Silná medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne 2 roky skúseností na podobnej pozícii týkajúcej sa správy CRM
- Vysokoškolské vzdelanie s IT, ekonomickým alebo technickým zameraním
- Technické požiadavky:
• CRM system (Microsoft)
• OS Windows
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- Znalosť procesov v CRM systému
- Komunikatívnosť, analytické myslenie, schopnosť pracovať v tíme, schopnosť odhaľovať chyby, schopnosť chápať prepojenie jednotlivých systémov a identifikovať dôsledky realizovanej zmeny
- ochota cestovať do Viedne 3 dni v týždni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2061509  Dátum zverejnenia: 25.3.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou