Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Service Center Support Analyst
- Place of work: Bratislava
- Wage (gross): by agreement
- Contract type: full-time
Job description, responsibilities and duties
- Manage call entry from End Users
- Error analysis and solution tracking
- Ad-Hoc solutions for known errors
- Categorization and Prioritization of Incidents and Service Requests
- Ensure that operation is in accordance with established procedures and practices
- Co-ordinate diagnosis and troubleshooting of incoming calls
- Provide consultancy of products and services
- Error analysis and solution tracking
- Ad-Hoc solutions for known errors
- Categorization and Prioritization of Incidents and Service Requests
- Ensure that operation is in accordance with established procedures and practices
- Co-ordinate diagnosis and troubleshooting of incoming calls
- Provide consultancy of products and services
Other benefits
- Attractive compensation and benefits
- Opportunity of career and professional development
- Opportunity of career and professional development
Company on whose behalf the position is being filled
Other unlisted areas
Our client is leading and business services company.Our client enable business transformation for customers through the innovative use of technology.
Our client is leading and business services company.Our client enable business transformation for customers through the innovative use of technology.
Requirements for the employee
Required education
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Intermediate (B1) and Dutch - Upper intermediate (B2)
Personality requirements and skills
- Customer service or equivalent experiences
- Approximately 0,5-1,5 years of relevant job experience
- Dutch in spoken and written MUST
- Practical experiences in problem solving
- Good organisational and communication skills, self- activity, proactive attitude
- Approximately 0,5-1,5 years of relevant job experience
- Dutch in spoken and written MUST
- Practical experiences in problem solving
- Good organisational and communication skills, self- activity, proactive attitude
Advertiser
Brief description of the company
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
The company is a holder of a licence to offer recruitment services. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
The company is a holder of a licence to offer recruitment services. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Main focus of the company's activities
Employment placement and personal consultancy
Number of employees
10-19 employees
Contact
ID: 2011113
Dátum zverejnenia: 11.2.2015
2015-02-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Call Operator, Customer Support Specialist, Helpdesk Operator, IT Consultant, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: by agreement