HR manager v IT spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

HR manažér je zodpovedný za prvotné nastavenie a efektívne fungovanie všetkých HR procesov spoločnosti pôsobiacej v oblasti informačných technológií.

• návrh a implementácia nových HR procesov IT spoločnosti na základe analýzy prostredia, snaha o ich neustále zefektívňovanie, definovanie nových stratégií v HR
• zadefinovanie pravidiel, interných predpisov a ich kontrola
• nastavenie efektívneho spôsobu vedenia HR administratívy - zakladanie a aktualizácia zložiek jednotlivých zamestnancov, tvorba pracovno-právnych dokumentov, zodpovednosť za činnosti súvisiace s vytvorením a ukončením pracovno-právneho vzťahu, hlásenia príslušným úradom, príprava podkladov pre mzdové účtovníctvo spoločnosti, evidencia a rozdeľovanie stravných lístkov pre zamestnancov
• analýza súčasného systému odmeňovania zamestnancov a návrh na zlepšení podľa prieskumu zamestnancov
• zodpovednosť za vytvorenie, exekúciu a zlepšovanie systému ústneho a písomného hodnotenia zamestnancov
• poskytovanie poradenstva zamestnancom v personálnych otázkach, riešenie konfliktov
• zavedenie dochádzkového systému spoločnosti
• tvorba personálneho plánu spoločnosti, budgetu, kontrola personálnych nákladov, personálny controlling
• výber vhodných metód, postupov súvisiacich s prijímania nových zamestnancov - zastrešovanie celého výberového procesu- potreba pracovného miesta, analýza pracovného miesta, špecifikácia popisu pracovného miesta, vyhľadávanie potenciálnych zamestnancov, selekcia uchádzačov o zamestnanie, vedenie osobného pohovoru, výber vhodných uchádzačov
• nastavenie adaptačného procesu nového zamestnanca za účelom stotožnenia sa zamestnanca s pracovnou pozíciou a firemnou kultúrou
• návrh a realizácia nového systému vzdelávania - analýza potreby vzdelávania zamestnancov, návrh a organizácia systému školení a tréningov pre zamestnancov, tvorba matice zručností a plánovanie osobného rozvoja zamestnancov podľa potrieb manažmentu, sledovanie spokojnosti zamestnancov
• úzka spolupráca s manažérmi jednotlivých IT tímov
• komunikácia s externými subjektmi (personálne spoločnosti, úrad práce, daňový úrad, poisťovne...)
• tvorba HR reportov

Iné výhody

- dynamická práca v IT spoločnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, možnosť tvorivej práce a prinášania nových riešení
- telefón, PC

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti informačných technológií.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ľudské zdroje

Požadovaná prax

riadiaca pozícia v HR/IT sektor/
4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie - humanitné, ekonomické (ľudské zdroje)
- minimálne 4 roky praxe na riadiacej pozícii v oblasti HR ako HR Manager, HR Business Partner, HR Generalist - skúsenosti v IT spoločnosti sú podmienkou
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- skúsenosti s návrhom, nastavovaním, implementáciou nových HR procesov je podmienkou
- znalosť postupov a procesov v oblasti ľudských zdrojov
- znalosť pracovno-právnej legislatívy SR
- skúsenosti s vedením personálnej agendy, s výberovým procesom a vzdelávaním zamestnancov
- skúsenosti s tvorbou rozpočtov, plánov
- počítačové zručnosti - Internet, MS Office (Word, Excel, Outlook)
- vodičský preukaz - skupina B
- veľmi dobré komunikačné i organizačné schopnosti , schopnosť riešiť problémy, schopnosť pracovať v tíme i samostatne rozhodovať, schopnosť motivovať zamestnancov, time management, flexibilita, kreatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na rok a podľa $ 20 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 1998001  Dátum zverejnenia: 30.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou