Head of Business Intelligence Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ide o manažérsku pozíciu, ktorá je zodpovedná za úspešné nasadenie a fungovanie hlavných programov Business Intelligence riešenia v priebehu celého životného cyklu, od iniciovania požiadaviek až po prechod na prevádzku a servis. Zároveň pôsobí ako People Manažér všetkých tímov ktoré na projekte nasadenia BI riešení pracujú.

• zodpovednosť za definovanie, monitoring a reporting kľúčových ukazovateľov projektu nasadenia BI Riešenia (jednotlivé etapy a termíny, rozpočet, rozsah a kvalita výstupov)
• príprava projektového plánu špecifického pre každú krajinu, plánu rozpočtu a zdrojov
• podpora pri tvorbe a zlepšovaniu nástrojov projektového riadenia
• v spolupráci pripravuje komunikačný plán a plán riadenia rizika a definíciu organizačnej schémy projektu
• technologická autorita pri nasadení riešení
• úzka spolupráca s program manažérom na riadení procesu nasadenia BI
• pridelenie úloh, riadenie a dozor nad prácou projektového tímu
• koordinácia aktivít lokálneho manažéra pre zavedenie jednotlivých platforiem Microstrategy, SAP BW/BO, alebo, Informatica PowerCenter, IT koordinátora, test manažéra a riadenie a kontrola projektového tímu
• riadenie internej a externej komunikácie
• riadenie projektu dovnútra v spolupráci s relevantnými projektovými a líniovými manažérmi
• Monitoring stavu projektu, projektových rizík a problémov a identifikácia zodpovedajúcich aktivít
• Organizácia a riadenie stretnutí o stave projektu
• Koordinácia s celkovým programom a reporting Country Roll-out Program manažérovi
• Zaistenie zdieľania a presunu know-how medzi jednotlivými krajinami, kde sa uvádza BI.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie:
-Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie),
- prax 5 rokov na podobnej pozícii v oblasti project managementu, people managementu, program managementu

Jazykové znalosti: anglický jazyk - advanced + PC anglicky jazyk
Špeciálne IT znalosti: Orientácia v oblasti Business Intelligence riešení a Software integračných projektov , integrácie/nasadenia, dodávok služieb zákazníkom (delivery management) a riadenia prevádzky
• Silné zručnosti v oblasti BI, aspoň jedna z technológií Microstrategy, SAP BW/BO, alebo, Informatica PowerCenter (prehľad v rôznych technológiách, integračných prostrediach, architektúra systémov a iné
• Znalosť monitorovacích nástrojov pre správu IT, napríklad Remedy a ďaľšie vítané
• Vítaný prehľad v distribučných systémoch
• Skúsenosti s riadením ľudí, prípadne aj subdodávateľov.
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a zostaviť si vlastný tím špecialistov
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť, zodpovednosť a zákaznícka orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 1978490  Dátum zverejnenia: 14.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou