Finance Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné zodpovednosti sú rozdelené medzi dve oblasti Financie & Ľudské Zdroje. Manažér vykonáva samostatnú odbornú prácu /účtovníctvo, financie/, pozícia nezahŕňa riadenie tímu.

Financie
. Účtovanie prípadov, uzatváranie účtov, správa hlavnej účtovnej knihy, vrátane všetkých došlých a vystavených faktúr, správa evidenčného denníka, atď.
. Prehľad všetkých spracovaných transakcií
. Spracovanie došlých faktúr od veriteľov
. Spracovanie platieb, realizácia platieb
. Kompletné mesačné účtovné uzávierky
. Spracovanie účtovných reportov každé 3 mesiace pre potreby materskej spoločnosti, vrátane všetkých medzi-firemných konsolidačných detailov
. Údržba systému účtov, trojmesačná prognóza, mesačné sledovanie rozpočtu
. Príprava ročného rozpočtu spolu s generálnym manažérom, príprava celoročného finančného reportingu
. Spolupráca s audítorskou spoločnosťou
. Komunikácia s finančnými úradmi (banky, daňový úrad,...)

HR
. Primárna zodpovednosť za platy a sociálne zabezpečenie
. Správa dochádzky a absencie, príprava mzdových podkladov pre externú spoločnosť
. Sledovanie personálnych nákladov pre potreby reportingu

Iné výhody

- Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
- Start-up projekt
- Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
- Sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT technológie, telekomunikácie alebo projektovým

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti:
Prax a znalosti podnikových financií a firemného účtovníctva
. Skúsenosti s riadením financií a účtovníctva v rámci nadnárodných spoločností
. Znalosť účtovného softwaru
. Znalosť obchodnej administratívy
. Dobrá znalosť zákonov sociálneho zabezpečenia
. Skúsenosti so SAP alebo z podobného ERP systému
. Silné zručnosti v Exceli
. Plynulá znalosť anglického jazyka, nemecký jazyk ja výhodou
. skúsenosti s HR úlohami z minulosti (výhoda)

Zručnosti:
- Flexibilita, mobilita, vysoká miera samostatnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zasielali svoje C.V. na / E-mail: [email protected]/
spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 1905594  Dátum zverejnenia: 21.10.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou