Konzultant/Analytik pre životné/neživotné poistenie

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Dohodou
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- poskytovanie komplexnej podpory a poradenstva v oblasti životného/neživotného poistenia
- definovanie, tvorba a analýza zákazníckych požiadaviek a následné spísanie špecifikácií, resp. odborných konceptov pre funkčnosť systému
- komunikácia s programátormi, testermi a analytikmi
- vypracovanie analýz, štatistík a porovnaní, monitoring poistného trhu a príprava a tvorba podporných materiálov a užívateľskej dokumentácie
- spolupráca pri vývoji poistných produktov z pohľadu pokrytia informačným systémom, rozširovanie už existujúcich produktov
- práca s interným informačným systémom, tvorba reportov, zostáv, práca v Exceli
- príprava a realizácia webových prezentácií ohľadom funkcionality riešenia
- aktívna komunikácia a podpora pri definovaní odbornej funkcionality pre testerov a programátorov pri programovaní SW či už telefonicky alebo mailom
- identifikovanie kritických miest vo funkčnosti software
- flexibilita k pracovným cestám do materskej spoločnosti, alebo cestovanie ku klientom spoločnosti v rámci EÚ

Iné výhody

- vynikajúca profesionálna príležitosť v dynamicky rastúcej medzinárodnej spoločnosti
- možnosti ďalšieho rozvoja (interné a externé tréningy)
- príjemná pracovná atmosféra a istota stabilnej spoločnosti
- platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť s dlhodobou tradíciou.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované vzdelanie: úplné stredoškolské s maturitou, alebo vysokoškolské vzdelanie, poisťovníctvo/bankovníctvo, ekonómia, prípadne technické smery informatika

Požadované jazykové znalosti: Nemecký jazyk - aktívne - nevyhnutná podmienka, Anglický jazyk - výhoda

Požadované skúsenosti v oblasti: prax a orientácia v problematike poisťovníctva (životné aj neživotné) praktická skúsenosť s prácou s poisťovníckym informačným systémom, znalosť business procesov v oblasti poisťovníctva napr. orientácia v evidencii a správe poistných zmlúv a iné

Počítačové znalosti - používateľ:
MS Excel - aktívny skúsený užívateľ – (prehľady, zostavy, tabuľky, reporty)
MS Outlook - pokročilý

iné požiadavky:
Odbornosť a komunikatívnosť (vedieť vysvetliť funkcionalitu systému daného riešenia programátorom ktorí budú daný IS vyvíjať).

precíznosť, spoľahlivosť, iniciatíva, flexibilita, logické a analytické myslenie, zodpovednosť, precíznosť, ochota učiť sa novým veciam, abstraktné myslenie, lojálnosť a profesionálny prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na e-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Tkáčová
Tel.: +421911247080
E-mail: poslať životopis
ID: 1896823  Dátum zverejnenia: 13.10.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou