Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business analyst/SCRUM product owner/
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Product Owner je súčasťou SCRUM tímu, ktorý vyvíja systém pre riadenie informácií na podnikovej úrovni.
Hlavná úloha:
- Komunikácie s klientom na pravidelnej báze (first point of contact)
- Analýza súčasnej situácie klienta, definovanie potrieb klienta, zistenie požiadaviek na systém vzhľadom na potreby užívateľa softvéru, určenie priorít klienta, definovanie možných prekážok
- Spracovanie požiadaviek, analýza a tvorba use case pre programátorov SCRUM tímu (aktívna účasť na modelovaní riešenia)
- Spolupráca s produktovým manažmentom
- Prezentácia prvotného návrhu riešenia /demo/
- Evidencia zoznamu chýb, stories, zmien, požiadaviek v aplikácii
- Podporná funkcia pri testovaní riešenia v spolupráci s testermi SCRUM tímu, tvorba test plánov
- Komunikácia so zákazníkom o prebiehajúcom projekte, poradenstvo a prezentácia vykonaných zmien
- Participácia na pravidelných SCRUM mítingoch
- Tvorba reportov pre oddelenie produktového manažmentu
Hlavná úloha:
- Komunikácie s klientom na pravidelnej báze (first point of contact)
- Analýza súčasnej situácie klienta, definovanie potrieb klienta, zistenie požiadaviek na systém vzhľadom na potreby užívateľa softvéru, určenie priorít klienta, definovanie možných prekážok
- Spracovanie požiadaviek, analýza a tvorba use case pre programátorov SCRUM tímu (aktívna účasť na modelovaní riešenia)
- Spolupráca s produktovým manažmentom
- Prezentácia prvotného návrhu riešenia /demo/
- Evidencia zoznamu chýb, stories, zmien, požiadaviek v aplikácii
- Podporná funkcia pri testovaní riešenia v spolupráci s testermi SCRUM tímu, tvorba test plánov
- Komunikácia so zákazníkom o prebiehajúcom projekte, poradenstvo a prezentácia vykonaných zmien
- Participácia na pravidelných SCRUM mítingoch
- Tvorba reportov pre oddelenie produktového manažmentu
Iné výhody
• práca v medzinárodnom tíme
• zázemie rastúcej a rozvíjajúcej sa medzinárodnej spoločnosti
• jazykové vzdelávanie a technické kurzy
• zázemie rastúcej a rozvíjajúcej sa medzinárodnej spoločnosti
• jazykové vzdelávanie a technické kurzy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Silná medzinárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti SW vývoja a implementácie podnikových business systémov.
Silná medzinárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti SW vývoja a implementácie podnikových business systémov.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT,technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
SCRUM/product owner
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie (IT, ekonomika)
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni
- Minimálne 2 roky praktických skúseností z pozície Product Owner/SCRUM/, skúsenosti so SCRUM metodológiou je nutnosťou, výhodou je znalosť inej metodológie napr. Kanban
- Skúsenosť s analýzou riešenia, modelovanie riešenia
- Funkčné testovanie, výhodou je znalosť automatizovaného testovania
- Technické požiadavky:
• Predošlé skúsenosti s vývojom SW/JAVA/J2EE platforma, aplikačné servery/, znalosť relačných databáz
• Znalosť nástrojov Enterprise content management
• Znalosť UML nástrojov
- Veľmi dobre komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné schopnosti, orientácia na zákazníka, analytické myslenie
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni
- Minimálne 2 roky praktických skúseností z pozície Product Owner/SCRUM/, skúsenosti so SCRUM metodológiou je nutnosťou, výhodou je znalosť inej metodológie napr. Kanban
- Skúsenosť s analýzou riešenia, modelovanie riešenia
- Funkčné testovanie, výhodou je znalosť automatizovaného testovania
- Technické požiadavky:
• Predošlé skúsenosti s vývojom SW/JAVA/J2EE platforma, aplikačné servery/, znalosť relačných databáz
• Znalosť nástrojov Enterprise content management
• Znalosť UML nástrojov
- Veľmi dobre komunikačné a prezentačné schopnosti, organizačné schopnosti, orientácia na zákazníka, analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 1889915
Dátum zverejnenia: 6.10.2014
2014-10-06
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT architekt, IT konzultant, IT projektový manažér, IT tester Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou