IT aplikačný administrátor /C++ aplikácia/

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou, závislé od skúseností
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

IT Aplikačný administrátor je členom tímu, ktorý zodpovedá za fungovanie platobného systému zákazníka.

- správa platobného systému prostredníctvom sérií aplikácií, monitorovanie spustených procesov v systéme prostredníctvom monitorovacieho nástroja Prognosis
- incident management, analýza vzniknutých problémov a ich odstránenie podľa štandardov SLA
- realease management, participácia na projektoch zmeny platobných systémov, monitorovanie procesu implementácie zmeny a jej dopad na systém , testovanie zmien pred nasadením do produkčného systému
- správa SW, ktorý zabezpečuje replikáciu dát
- zodpovednosť za obnovu dát, tvorbu disaster recovery plánov, zálohovanie
- odhaľovanie chýb v C++ kóde (čítanie kódu)
- tvorba technickej dokumentácie
- komunikácia so zákazníkom, s ostatnými členmi aplikačného tímu, s developerským tímom, IT manažérom
- on call duty

Iné výhody

- zázemie globálnej spoločnosti,
- mladý dynamicky rozvíjajúci sa tím,
- odborný a osobnostný rast - pravidelné odborné IT vzdelávanie
- zaujímavý sociálny program

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná IT spoločnosť zaoberajúca sa vývojom SW, správou infraštriktúry a riadením bezpečnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT,technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

C++ - Základy

Požadovaná prax

administrácia aplikácií
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- technické, telco, IT vzdelanie
- minimálne 1-2 roky skúseností so správou a monitorovaním aplikácii
- skúsenosť s aplikáciami využívanými vo finančnom sektore je výhodou
- skúsenosti s incident management, problem management, testovaním zmien
- znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (písomná a verbálna komunikácia)
- základné znalosti OS Windows, Linux
- skúsenosti s vývoj aplikácie v C/C++
- schopnosť pracovať samostatne, ale aj ako súčasť tímu
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- flexibilita, time management
- silná motivácia učiť sa nové IT technológie
- vítané skúsenosti s prácou v medzinárodnom tíme
- proaktívny prístup k zvereným úlohám

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Lívia Pásztorová
Tel.: +421911142700
E-mail: poslať životopis
ID: 1875707  Dátum zverejnenia: 22.9.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, závislé od skúseností