Samostatný účtovník/controller v startup spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou, výhodou ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexné vedenie podvojného účtovníctva pre startupovú spoločnosť na Slovensku a kontroling, implementovanie nových finančných procesov po zohľadnení lokálnej legislatívy a podnikových procesov zavedených v materskej spoločnosti.

• príprava, účtovanie a kontrola hlavnej knihy, spolupráca na tvorbe súvahy a výkazu ziskov a strát podľa zákona o účtovníctve
• v účtovníctve sa využívajú slovenské účtovné štandardy, štandardy podobné IFRS
• vypracovávanie daňových priznaní na konci zdaňovacieho obdobia, vypracovanie mesačných finančných výkazov
• zodpovednosť za účtovanie DPH
• tvorba podkladov pre externú mzdovú spoločnosť (sledovanie dochádzky zamestnancov, spracovanie dát, kontrola spracovaných miezd )
• tvorba rozpočtu spoločnosti, tvorba forcastov, sledovanie nákladov a výnosov, porovnávanie plánu so skutočným stavom vo financiách, sledovanie financií jednotlivých projektov
• realizácia platieb
• komunikácia s jednotlivými úradmi a externými spoločnosťami v SR – daňový úrad, sociálna poisťovňa, banky
• komunikácia s manažérom spoločnosti, s Head of Finance v materskej spoločnosti
• tvorba rôznych reportov/výkazov
• monitoring a implementácia zmien v oblasti daňovej a účtovnej legislatívy v spoločnosti

Iné výhody

- zaujímavé finančné ohodnotenie, benefitný systém
- možnosť jazykového vzdelávania
- budovanie startup spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy

Požadovaná prax

podvojne účtovníctvo
5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- 5 rokov skúseností s vedením komplexného účtovníctva, podmienkou je skúsenosť z pozície samostatného účtovníka
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (písomná a ústna komunikácia)
- skúsenosť s prácou v medzinárodnej spoločnosti
- odborné znalosti a skúsenosti:
• podvojné účtovníctvo
• daňová legislatíva
• skúsenosť s účtovnou uzávierkou, závierkou, tvorbou výkazu ziskov a strát, daňovým priznaním pre právnické osoby
• tvorba podkladov pre mzdy
• štandardy SR, IFRS
• tvorba rozpočtu a finančných plánov
- skúsenosti s MS Office (Excel, Word), skúsenosti so SAP je výhodou
- time management, veľmi dobré organizačné schopnosti, systematickosť, orientácia na detaily, ochota zúčastniť sa školenia v materskej spoločnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 1866619  Dátum zverejnenia: 12.9.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou