IT Consultant pre utility sektor

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): závislé od skúseností
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

IT Consultant poskytuje odborné konzultácie kľúčovým zákazníkom zo sektoru utility a spolupracuje na získavaní nových zákaziek. Konzultant sa taktiež podieľa na implementácii projektov a na vytváraní opakovateľných riešení pre cieľový trh.

Pracovná náplň
• Zastupovanie spoločnosti na obchodných rokovaniach s kľúčovými zákazníkmi
• Analýza potrieb, cieľov a procesov zákazníka
• Návrh architektúry nového riešenia, tvorba use cases, analýza dopadu implementácie na existujúci systém zákazníka, spolupráce pri vývoji a implementácii riešenia
• Poskytovanie odborného poradenstva zákazníkom i členom tímu
• Rozvíjanie a udržiavanie dobrých vzťahov so zákazníkmi i dodávateľmi produktov
• Propagácia spoločnosti ako špičkového lídra v danej oblasti (v rámci konferencií a seminárov a pod.)

Iné výhody

- školenia
- zázemie rastúcej a rozvíjajúcej sa medzinárodnej spoločnosti
- rôznorodosť projektov, práca s najnovšími IT technológiami

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinároná IT spološnosť poskytujúca služby v oblasti vývoja SW.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT,technické,ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

business analýzy a konzultácie /IT projekty v utility/
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie ( IT a ekonómia je výhodou)
- Minimálne 3 roky skúseností na pozícii business konzultanta/analytika pre utility projekty
- Znalosť utility sektoru, skúsenosti s tvorbou use cases
- Znalosť aktuálnych technických a legislatívnych trendov
- Znalosť globálnej IS/IT štruktúry, vnútorné a vonkajšie rozhranie
- Znalosť metodológie vedenia projektov
- Zameranie na zákazníka a obchod (konzultant vytvára nové príležitosti)
- Kreativita, aktivita a snaha nachádzať nové strategické riešenia
- Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
- Schopnosť predávať odborné znalosti ostatným
- Schopnosť pracovať samostatne i ako súčasť tímu
- Flexibilita a mobilita (ochota často cestovať)
- Veľmi dobrá znalosť anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 1836179  Dátum zverejnenia: 15.8.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: závislé od skúseností