Transportation Manager

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Lozorno, Bratislavský kraj, okres Malacky
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Transportation Manager bude koordinovať denné aktivity Oddelenia prepravy s dôrazom na plánovanie trasy prichádzajúcich a odchádzajúcich dodávok s cieľom zabezpečiť najrýchlejšiu prepravu za najnižšiu cenu, koordinuje výber prepravcu a získava cenovú kalkuláciu prepravy, zadáva všetky zmluvy s prepravcami a zákazníckymi výnimkami do TMS systému, dohliada na evidovanie a riadenie reklamácii prepravy voči prepravným spoločnostiam z dôvodu nedostatkov alebo poškodenia prepravovaného tovaru a pripravuje reporty a analýzy logistických aktivít spoločnosti podľa zadania vedenia. Transportation Manager bude oboznámený so všetkými systémami spoločnosti a skladovými a dopravnými riadiacimi systémami ako aj so všetkými procesmi každodenného biznisu.

Hlavné kľúčové úlohy
• Dokonalá znalosť a práca s Transportation management systems (TMS)
• Plánovanie odchádzajúcej prepravy (vybrať prepravcu & služby dodávok systematicky) objednávky v (TMS). Pri plánovaní objednávok prichádzajúcej prepravy, riadenie a koordinácia prepravy, od dodávateľov materiálu až po finálnu destináciu doručenia, komunikácia s prepravcami, dodávateľmi, oddeleniami nákupu a príjmu.
• Udržiava a aktualizuje TMS systém s informáciami o zmluvách s prepravcami a požiadavkami na výnimky zo strany zákazníkov, zaisťuje, aby mal systém najpresnejšie informácie pre plánovanie prepravy a výber prepravcu.
• Vykonáva cenové a výdavkové testy na faktúrach z pohľadu prepravných nákladov s cieľom výberu prepravcu a zistenie najnižšej prepravnej ceny v rámci TMS.
• Komunikácia a spolupráca s oddeleniami Sales, Customers, Transportation, Operations, dodávateľmi, a prepravcami o otázkach súvisiacich s plánovaním najefektívnejšej prepravy.
• Riadenie začatia reklamácií prepravy s cieľom zaistiť aby boli reklamácie správne zaevidované, kontrola stavu priebehu riešenia otvorených reklamácií, komunikácia s prepravcami ohľadom platieb a riadenie priznania interných a externých ciel.
• Realizuje mesačné anylýzy a reporty

Iné výhody

• zázemie medzinárodnej spoločnosti
• práca v modernom a dynamickom prostredí s využítím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť využívať riadiace kompetencie
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické,ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

preprava / logistika
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 3-5 rokov skúseností na podobnej pozícii v oblasti transportu, prepravy a logistiky v spoločnosti (strojárskej, automotive, telekomunikácie, a pod.)
• znalosť a veĺmi dobré skúsenosti s transportation management systémom
• aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou,
• skúsenosti s výberom prepravcov a uzatváraním zmlúv
• kreativita v zlepšovaní postupov, procesov prepravy a transportu,
- schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť tímu,
- vynikajúce plánovacie a organizačné schopnosti, schopnosť predvídať rizíká,
- orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, procesné myslenie
- veľmi dobré komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Richard Tkáč, PhD.
Tel.: +421 2 6241 3439, +421 903 582228
E-mail: poslať životopis
ID: 1798927  Dátum zverejnenia: 11.7.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou