Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Nákupca pre správu budov/facility management
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Špecialista nákupu je zodpovedný za nákup a obstarávanie produktov, služieb pre facility management, údržbu a náhradné diely v rámci celej skupiny spoločnosti. Nakupuje produkty/služby komunikuje a vedie vyjednávacie rokovania s dodávateľmi za účelom dosiahnuť maximálne úspory nákladov. Tento cieľ zabezpečuje v úzkej spolupráci s partnermi v rámci interného prostredia. Je súčasťou tímu globálneho nákupu spoločnosti.
Hlavné kľúčové úlohy:
• Nákup služieb pre oblasť zabezpečenia facility managementu a iných služieb s tým spojených.
• koordinuje prípravu a samotnú realizáciu výberových konaní
• spoluúčasť na negociácii cien a podmienok s dodávateľmi za účelom stanovenia optimálnej ceny
• Zabezpečuje, aby požiadavky projektov boli v rámci regiónu materiálne zabezpečené, a to za najoptimálnejších podmienok.
• Vytvára a implementuje kontrolné procedúry.
• Zodpovednosť za analýzu dodávateľov, sledovanie konkurencie
• Kontroluje, či sú dodávatelia v súlade s tým, čo sa od nich očakáva na základe dohodnutých rámcových zmlúv.
• Pripravuje návrhy pre dodávateľov v prípade, že nie sú v súlade s ich cieľmi (časovo, cenovo v oblasti úrovne kvality....)
• Riadi dodávateľskú stranu podľa štandardov na procesy a reportingové požiadavky.
• Analýza rizík v súvislosti s dosiahnutím plánovaných nákupných cieľov
• Reportuje manažmentu spoločnosti
Hlavné kľúčové úlohy:
• Nákup služieb pre oblasť zabezpečenia facility managementu a iných služieb s tým spojených.
• koordinuje prípravu a samotnú realizáciu výberových konaní
• spoluúčasť na negociácii cien a podmienok s dodávateľmi za účelom stanovenia optimálnej ceny
• Zabezpečuje, aby požiadavky projektov boli v rámci regiónu materiálne zabezpečené, a to za najoptimálnejších podmienok.
• Vytvára a implementuje kontrolné procedúry.
• Zodpovednosť za analýzu dodávateľov, sledovanie konkurencie
• Kontroluje, či sú dodávatelia v súlade s tým, čo sa od nich očakáva na základe dohodnutých rámcových zmlúv.
• Pripravuje návrhy pre dodávateľov v prípade, že nie sú v súlade s ich cieľmi (časovo, cenovo v oblasti úrovne kvality....)
• Riadi dodávateľskú stranu podľa štandardov na procesy a reportingové požiadavky.
• Analýza rizík v súvislosti s dosiahnutím plánovaných nákupných cieľov
• Reportuje manažmentu spoločnosti
Iné výhody
• zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
• práca v dynamickom prostredí s využítím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť ďalej rozvíjať doterajšie skúsenosti
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
• práca v dynamickom prostredí s využítím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť ďalej rozvíjať doterajšie skúsenosti
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Stabilná medzinárodná spoločnost.
Stabilná medzinárodná spoločnost.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické,technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
oobstarávanie, nákup
1
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 1-2 roky skúseností na podobnej pozícii v oblasti strategického nákupu v prostredí medzinárodnej spoločnosti, ideálne zameranie je na nákup služieb pre zabezpečenie údržby a facility managementu.
- podmienkou je aktívná znalosť anglického jazyka
- výborné a preukázateľné skúsenosti s plánovaním, odhadovaním, prognózovaním zdrojov,
- skúsenosti s uzatváraním, vyjednávaním kontraktov a cenotvorbou
- veľmi dobré analytické myslenie, silná orientácia na výsledky
- vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť predvídať rizíká,
- orientácia na proces optimalizácie nákladov za účelom ich znižovania, orientácia na zlepšovanie procesov
- Znalosť trhu, trhových trendov, konkurencie
- znalosť MS Excel a SAP na pokročilej úrovni
- podmienkou je aktívná znalosť anglického jazyka
- výborné a preukázateľné skúsenosti s plánovaním, odhadovaním, prognózovaním zdrojov,
- skúsenosti s uzatváraním, vyjednávaním kontraktov a cenotvorbou
- veľmi dobré analytické myslenie, silná orientácia na výsledky
- vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť predvídať rizíká,
- orientácia na proces optimalizácie nákladov za účelom ich znižovania, orientácia na zlepšovanie procesov
- Znalosť trhu, trhových trendov, konkurencie
- znalosť MS Excel a SAP na pokročilej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Richard Tkáč, PhD.
Tel.: +421 2 6241 3439, +421 903 582228
E-mail: poslať životopis
Tel.: +421 2 6241 3439, +421 903 582228
E-mail: poslať životopis
ID: 1703423
Dátum zverejnenia: 31.3.2014
2014-03-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Inžinier údržby, Logistik, Nákupca, Vedúci nákupu Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou