Nákupca pre správu budov/facility management

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Špecialista nákupu je zodpovedný za nákup a obstarávanie produktov, služieb pre facility management, údržbu a náhradné diely v rámci celej skupiny spoločnosti. Nakupuje produkty/služby komunikuje a vedie vyjednávacie rokovania s dodávateľmi za účelom dosiahnuť maximálne úspory nákladov. Tento cieľ zabezpečuje v úzkej spolupráci s partnermi v rámci interného prostredia. Je súčasťou tímu globálneho nákupu spoločnosti.

Hlavné kľúčové úlohy:

• Nákup služieb pre oblasť zabezpečenia facility managementu a iných služieb s tým spojených.
• koordinuje prípravu a samotnú realizáciu výberových konaní
• spoluúčasť na negociácii cien a podmienok s dodávateľmi za účelom stanovenia optimálnej ceny
• Zabezpečuje, aby požiadavky projektov boli v rámci regiónu materiálne zabezpečené, a to za najoptimálnejších podmienok.
• Vytvára a implementuje kontrolné procedúry.
• Zodpovednosť za analýzu dodávateľov, sledovanie konkurencie
• Kontroluje, či sú dodávatelia v súlade s tým, čo sa od nich očakáva na základe dohodnutých rámcových zmlúv.
• Pripravuje návrhy pre dodávateľov v prípade, že nie sú v súlade s ich cieľmi (časovo, cenovo v oblasti úrovne kvality....)
• Riadi dodávateľskú stranu podľa štandardov na procesy a reportingové požiadavky.
• Analýza rizík v súvislosti s dosiahnutím plánovaných nákupných cieľov
• Reportuje manažmentu spoločnosti

Iné výhody

• zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
• práca v dynamickom prostredí s využítím vlastného osobnostného potenciálu a individuálnej pridanej hodnoty.
• samostatná a zodpovedná pracovná pozícia, ktorá má možnosť ďalej rozvíjať doterajšie skúsenosti
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu pozície (bližšie informácie na osobnom stretnutí)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnost.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické,technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

oobstarávanie, nákup
1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 1-2 roky skúseností na podobnej pozícii v oblasti strategického nákupu v prostredí medzinárodnej spoločnosti, ideálne zameranie je na nákup služieb pre zabezpečenie údržby a facility managementu.
- podmienkou je aktívná znalosť anglického jazyka
- výborné a preukázateľné skúsenosti s plánovaním, odhadovaním, prognózovaním zdrojov,
- skúsenosti s uzatváraním, vyjednávaním kontraktov a cenotvorbou
- veľmi dobré analytické myslenie, silná orientácia na výsledky
- vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť predvídať rizíká,
- orientácia na proces optimalizácie nákladov za účelom ich znižovania, orientácia na zlepšovanie procesov
- Znalosť trhu, trhových trendov, konkurencie
- znalosť MS Excel a SAP na pokročilej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Richard Tkáč, PhD.
Tel.: +421 2 6241 3439, +421 903 582228
E-mail: poslať životopis
ID: 1703423  Dátum zverejnenia: 31.3.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou