Helpdesk/špecialista pre produkty životného poistenia

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): Dohodou
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- poskytovanie komplexnej podpory a poradenstva sprostredkovateľom v oblasti životného poistenia
- monitoring poistného trhu
- tvorba podporných predajných materiálov
- vypracovávanie analýz, porovnaní a štatistík
- tvorba kalkulačiek a pomôcok v Exceli, Worde, Powerpointe
- spolupráca pri vývoji poistných produktov, úprava existujúcich produktov
- aktívna komunikácia s finančnými partnermi
- realizácia webových prezentácií
- kontrola kvality portfólií a identifikovanie podozrivých zmlúv
- prideľovanie klientov po vypovedaných sprostredkovateľoch, dosledovanie servisu a starostlivosti u týchto klientov
- evidencia a správa poistných zmlúv, evidencia zmien v poistení
- identifikovanie podozrivých zmlúv a overovanie prípadných chybových správ
- pracovná doba : 8:30 – 17:00h
- nevyhnutnou požiadavkou je minimálne 1 rok na pozicíi administrátor/referent v oblasti životného poistenia

Iné výhody

- dlhodobé pracovné miesto v stabilnej slovenskej spoločnosti
- finančné ohodnotenie – prislúchajúce postaveniu pozície
- práca v príjemnom a dynamickom kolektíve mladých ľudí

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Stabilná medzinárodná spoločnosť s dlhodobou tradíciou na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Komunikatívnosť, spoľahlivosť, inicitíva, flexibilita, zodpovednosť, precíznosť, ochota učiť sa novým veciam, logické a analytické myslenie, cieľavedomosť, schopnosť pracovať v tíme, lojálnosť a profesionálny prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

VOPRED UPOZORŇUJEME UCHÁDZAČOV, ŽE BUDÚ KONTAKTOVANÍ LEN VYBRANÍ UCHÁDZAČI. ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na e-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Tkáčová
Tel.: +421911247080
E-mail: poslať životopis
ID: 1699389  Dátum zverejnenia: 25.3.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou