Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Helpdesk/špecialista pre produkty životného poistenia
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): Dohodou
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie komplexnej podpory a poradenstva sprostredkovateľom v oblasti životného poistenia
- monitoring poistného trhu
- tvorba podporných predajných materiálov
- vypracovávanie analýz, porovnaní a štatistík
- tvorba kalkulačiek a pomôcok v Exceli, Worde, Powerpointe
- spolupráca pri vývoji poistných produktov, úprava existujúcich produktov
- aktívna komunikácia s finančnými partnermi
- realizácia webových prezentácií
- kontrola kvality portfólií a identifikovanie podozrivých zmlúv
- prideľovanie klientov po vypovedaných sprostredkovateľoch, dosledovanie servisu a starostlivosti u týchto klientov
- evidencia a správa poistných zmlúv, evidencia zmien v poistení
- identifikovanie podozrivých zmlúv a overovanie prípadných chybových správ
- pracovná doba : 8:30 – 17:00h
- nevyhnutnou požiadavkou je minimálne 1 rok na pozicíi administrátor/referent v oblasti životného poistenia
- monitoring poistného trhu
- tvorba podporných predajných materiálov
- vypracovávanie analýz, porovnaní a štatistík
- tvorba kalkulačiek a pomôcok v Exceli, Worde, Powerpointe
- spolupráca pri vývoji poistných produktov, úprava existujúcich produktov
- aktívna komunikácia s finančnými partnermi
- realizácia webových prezentácií
- kontrola kvality portfólií a identifikovanie podozrivých zmlúv
- prideľovanie klientov po vypovedaných sprostredkovateľoch, dosledovanie servisu a starostlivosti u týchto klientov
- evidencia a správa poistných zmlúv, evidencia zmien v poistení
- identifikovanie podozrivých zmlúv a overovanie prípadných chybových správ
- pracovná doba : 8:30 – 17:00h
- nevyhnutnou požiadavkou je minimálne 1 rok na pozicíi administrátor/referent v oblasti životného poistenia
Iné výhody
- dlhodobé pracovné miesto v stabilnej slovenskej spoločnosti
- finančné ohodnotenie – prislúchajúce postaveniu pozície
- práca v príjemnom a dynamickom kolektíve mladých ľudí
- finančné ohodnotenie – prislúchajúce postaveniu pozície
- práca v príjemnom a dynamickom kolektíve mladých ľudí
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Stabilná medzinárodná spoločnosť s dlhodobou tradíciou na Slovensku.
Stabilná medzinárodná spoločnosť s dlhodobou tradíciou na Slovensku.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, spoľahlivosť, inicitíva, flexibilita, zodpovednosť, precíznosť, ochota učiť sa novým veciam, logické a analytické myslenie, cieľavedomosť, schopnosť pracovať v tíme, lojálnosť a profesionálny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
VOPRED UPOZORŇUJEME UCHÁDZAČOV, ŽE BUDÚ KONTAKTOVANÍ LEN VYBRANÍ UCHÁDZAČI. ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na e-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na e-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 1699389
Dátum zverejnenia: 25.3.2014
2014-03-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Poisťovací poradca, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv, Referent výberu poistného, Špecialista zaistenia Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou