Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka vedenia spoločnosti
PRO Business Solutions s.r.o.
Miesto práce
okres Banská Bystrica
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúci
motivujúci
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– vybavovanie agendy a plánovanie obchodných a osobných stretnutí
– príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
– organizovanie obchodných a osobných stretnutí
– zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
– absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
– zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
– vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
– vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
– písanie listov, listín, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v databázach (kontakty a pod.), práca s kancelárskymi softwarovými aplikáciami
– vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vedenie kalendára manažéra
– vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie: príjem, triedenie, distribuovanie, odpovedanie
– obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.), doplňovanie spotrebného kancelárskeho materiálu, vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov
– príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
– organizovanie obchodných a osobných stretnutí
– zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
– absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
– zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
– vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
– vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
– písanie listov, listín, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v databázach (kontakty a pod.), práca s kancelárskymi softwarovými aplikáciami
– vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vedenie kalendára manažéra
– vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie: príjem, triedenie, distribuovanie, odpovedanie
– obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.), doplňovanie spotrebného kancelárskeho materiálu, vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov
Zamestnanecké výhody, benefity
– motivačný program
– teambuildingové aktivity
– ďalšie benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
– teambuildingové aktivity
– ďalšie benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Váš záujem a zaslanie profesijného životopisu s fotografiou. Kontaktovať budeme všetkých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Našim klientom je spoločnosť s dlhodobou tradíciou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– výborná znalosť kancelárskych aplikácií – power point, outlook, word, excel
– hospodárska korešpondencia
– výborné organizačné schopnosti a výborný time management
– dobré komunikačné schopnosti a písomný prejav
– zodpovedný prístup k plneniu úloh
– spoľahlivosť
– samostatnosť
– flexibilita
– loajálnosť
– hospodárska korešpondencia
– výborné organizačné schopnosti a výborný time management
– dobré komunikačné schopnosti a písomný prejav
– zodpovedný prístup k plneniu úloh
– spoľahlivosť
– samostatnosť
– flexibilita
– loajálnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra PRO Business Solutions s.r.o.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Headhunting · Executive Search · HR consulting
Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.
Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy. Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.
Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.
Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3081367
Dátum zverejnenia: 26.5.2017
2017-05-26
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: PRO Business Solutions s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivujúci