Asistentka vedenia spoločnosti

PRO Business Solutions s.r.o.

Miesto práce
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúci

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

– vybavovanie agendy a plánovanie obchodných a osobných stretnutí
– príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
– organizovanie obchodných a osobných stretnutí
– zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
– absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
– zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
– vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
– vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
– písanie listov, listín, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v databázach (kontakty a pod.), práca s kancelárskymi softwarovými aplikáciami
– vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vedenie kalendára manažéra
– vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie: príjem, triedenie, distribuovanie, odpovedanie
– obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.), doplňovanie spotrebného kancelárskeho materiálu, vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov

Zamestnanecké výhody, benefity

– motivačný program
– teambuildingové aktivity
– ďalšie benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za Váš záujem a zaslanie profesijného životopisu s fotografiou. Kontaktovať budeme všetkých kandidátov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je spoločnosť s dlhodobou tradíciou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– výborná znalosť kancelárskych aplikácií – power point, outlook, word, excel
– hospodárska korešpondencia
– výborné organizačné schopnosti a výborný time management
– dobré komunikačné schopnosti a písomný prejav
– zodpovedný prístup k plneniu úloh
– spoľahlivosť
– samostatnosť
– flexibilita
– loajálnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra PRO Business Solutions s.r.o.
Headhunting · ‎Executive Search · ‎HR consulting

Špecializujeme na oblasť personálneho poradenstva a služieb. Spájame profesionálov z rôznych oblastí. Vieme zastrešiť služby od výberu zamestnancov najmä formou Executive Search, Headhuntingu a Recruitmentu, cez rozvojové programy formou Development Center a Koučingu až po zisťovanie informácií o názoroch, postojoch, či motivácii zamestnancov formou prieskumov.

Medzi našich klientov patria veľké nadnárodné spoločnosti, ale aj menšie lokálne firmy.  Naše riešenia sú efektívne, komplexné a individuálne nastavené podľa vašich potrieb.

Sme profesionáli a vážime si váš čas.
Hodnoty ako úcta či rešpekt ku klientom sú pre nás samozrejmosťou.
Našou snahou je spoznať vaše reálne potreby a pomôcť vám ich naplniť.

Mária Harvaníková
PRO Business Solutions - Vaše riešenia
www.probs.sk

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3081367  Dátum zverejnenia: 26.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivujúci