Operátor kontaktného centra

Miesto práce
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme tímového, dynamického a pozitívne naladeného kolegu.
Na pozícii operátora kontaktného centra budete mať príležitosť ovplyvňovať náš dlhodobý úspech cez kvalitný servis, ktorým zabezpečíte spokojnosť klientov banky i neklientov.

Čo od Vás budeme očakávať?
  • pracovať na Infolinke, ktorá je zameraná na telefonickú a emailovú komunikáciu
  • poskytovať poradenstvo o bankových produktoch, službách, distribučnej sieti
  • poskytovať všeobecné a aktuálne informácie o banke existujúcim alebo potenciálnym klientom cez telefón a emailom
  • prijímať reklamácie, sťažnosti a podnety klientov
  • poskytovať podporné aktivity pre marketing a aktuálne marketingové kampane
  • práca na zmeny - v nepretržitej prevádzke (aj nočné zmeny)

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:
  • Kvalitné interné školenia zamerané na predajné zručnosti, produktové vedomosti a osobnostný rast.
  • Možnosť kariérneho postupu na riaditeľa pobočky alebo na centrálu spoločnosti.
  • Atraktívne finančné ohodnotenie – fixná zložka, variabilná zložka, ročné odmeny.
  • Mobilný telefón s výhodným zamestnaneckým paušálom aj na osobné účely.
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie, stravné lístky.
  • Príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív.
  • Prostredie stabilnej a dynamicky rastúcej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • súťaživosť, asertivita, zameranie na výsledok a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi
  • predajné, komunikačné, argumentačné, organizačné zručnosti
  • vytrvalosť, dôslednosť, zodpovednosť a samostatnosť
  • pozitívny prístup k ľuďom, profesionálne a etické správanie, dôveryhodnosť a diskrétnosť)
  • skúsenosti s prácou v predaji, službách a komunikáciou s klientom sú výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.

Adresa spoločnosti

Kontakt

www.primabanka.sk

www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
  • Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
  • Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
  • Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
  • Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
  • Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 3113076  Dátum zverejnenia: 26.6.2017