Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor kontaktného centra
Miesto práce
okres Žilina
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme tímového, dynamického a pozitívne naladeného kolegu.
Na pozícii operátora kontaktného centra budete mať príležitosť ovplyvňovať náš dlhodobý úspech cez kvalitný servis, ktorým zabezpečíte spokojnosť klientov banky i neklientov.
Čo od Vás budeme očakávať?
Na pozícii operátora kontaktného centra budete mať príležitosť ovplyvňovať náš dlhodobý úspech cez kvalitný servis, ktorým zabezpečíte spokojnosť klientov banky i neklientov.
Čo od Vás budeme očakávať?
- pracovať na Infolinke, ktorá je zameraná na telefonickú a emailovú komunikáciu
- poskytovať poradenstvo o bankových produktoch, službách, distribučnej sieti
- poskytovať všeobecné a aktuálne informácie o banke existujúcim alebo potenciálnym klientom cez telefón a emailom
- prijímať reklamácie, sťažnosti a podnety klientov
- poskytovať podporné aktivity pre marketing a aktuálne marketingové kampane
- práca na zmeny - v nepretržitej prevádzke (aj nočné zmeny)
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:
- Kvalitné interné školenia zamerané na predajné zručnosti, produktové vedomosti a osobnostný rast.
- Možnosť kariérneho postupu na riaditeľa pobočky alebo na centrálu spoločnosti.
- Atraktívne finančné ohodnotenie – fixná zložka, variabilná zložka, ročné odmeny.
- Mobilný telefón s výhodným zamestnaneckým paušálom aj na osobné účely.
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie, stravné lístky.
- Príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív.
- Prostredie stabilnej a dynamicky rastúcej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- súťaživosť, asertivita, zameranie na výsledok a budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi
- predajné, komunikačné, argumentačné, organizačné zručnosti
- vytrvalosť, dôslednosť, zodpovednosť a samostatnosť
- pozitívny prístup k ľuďom, profesionálne a etické správanie, dôveryhodnosť a diskrétnosť)
- skúsenosti s prácou v predaji, službách a komunikáciou s klientom sú výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.
Adresa spoločnosti
Kontakt
E-mail: poslať životopis
www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
- Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
- Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
- Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
- Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
- Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 3113076
Dátum zverejnenia: 26.6.2017
2017-06-26
lokalita: okres Žilina Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Prima banka Slovensko, a.s.