Špecialista pre reklamácie a sťažnosti (Junior produktový manažér)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu v Bratislave hľadáme spoľahlivého, tímového kolegu s logickým myslením a so zmyslom pre detail.

Čo od Vás budeme očakávať?
  • Prijímanie a spracovávanie reklamácií a sťažností klientov banky
  • Starostlivosť o reklamačný proces banky
  • Písomná komunikácia s klientom a s príslušnými inštitúciami
  • Monitoring a implementácia aktuálnych legislatívnych zmien v danej oblasti do procesov banky
  • Nastavovanie a zjednodušovanie interných postupov a procesov
  • Definovať IT požiadavky na zmeny v bankových systémoch, implementovať zmeny do týchto systémov a následne testovať ich funkčnosť
  • Tvoriť pracovné postupy a aktualizovať súvisiace interné predpisy
  • Podporovať pobočkovú sieť banky, pripravovať a viesť produktové školenia banky

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zaujímavej práce a ponúkame zároveň aj:
  • možnosť odborne sa špecializovať a nadobudnúť cenné a užitočné pracovné skúsenosti
  • príležitosť byť úspešným v banke, ktorá v kľúčových oblastiach biznisu rastie 3x rýchlejšie ako zvyšok trhu
  • príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
  • trávenie času iba zmysluplnou prácou, ktorá ľudí baví a robí im radosť
  • priestor pre profesionálny rozvoj v oblasti bankovníctva
  • byť súčasťou spoločnosti, ktorá sa riadi hodnotami ako: jednoduchosť, zrozumiteľnosť, férovosť, zodpovednosť, spoľahlivosť

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite prosím Váš profesijný životopis cez portál profesia alebo prostredníctvom našej webovej stránky https://www.primabanka.sk/kariera/volne-pracovne-pozicie.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonómia, bankovníctvo, manažment, obchod

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • orientácia v produktoch bankového sektora
  • analytické, logické a praktické myslenie
  • profesionálny písomný prejav, výborná znalosť gramatiky
  • orientácia v legislatíve
  • schopnosť technicky uvažovať, prinášať zjednodušenia a zmysluplné riešenia
  • systematický prístup k práci a schopnosť orientovať sa v procesoch
  • proaktivita a otvorenosť voči zmenám
  • zodpovednosť, samostatnosť a dôslednosť
  • zameranie na detail a výsledok
  • aktívny vodič
  • min. SŠ vzdelanie s maturitou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.

Adresa spoločnosti

Kontakt

www.primabanka.sk

www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
  • Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
  • Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
  • Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
  • Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
  • Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 2856563  Dátum zverejnenia: 2.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou