Špecialista marketingovej komunikácie

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce

Do nášho dynamického tímu marketingu a komunikácie hľadáme aktívneho, zodpovedného, pozitívneho a spoľahlivého tímového hráča, ktorý vie pracovať s vysokým nasadením a je predovšetkým marketingovým nadšencom. Ak ste to Vy, máte šancu priložiť ruku k dielu a pomôcť Prima banke naďalej vytvárať silné konkurenčné výhody.

Čo od Vás budeme ďalej očakávať?

Samostatné zastrešenie nadlinkových a podlinkových kampaní:
  • príprava briefov pre reklamnú a mediálnu agentúru
  • príprava efektívneho návrhu jednotlivých komunikačných kanálov
  • plánovanie médií a mediálneho nasadenia kampaní
  • nastavovanie komunikačných parametrov kampaní
  • návrh, koordinácia a realizácia kreatívnych kampaní v spolupráci s reklamnou agentúrou
  • zastrešenie marketingových kampaní po produkčnej stránke (zodpovednosť za prípravu a nasadenie jednotlivých kampaňových formátov, koordinácia reklamnej agentúry a ostatných dodávateľov)

Ďalej budete zastrešovať:
  • direct-marketingové aktivity vrátane kreatívneho návrhu, obsahu, produkcie
  • zabezpečenie tracking komunikácie banky a jej komunikačných výsledkov naprieč všetkými mediatypmi, vrátane monitoringu konkurencie a jej marketingových aktivít
  • podieľanie sa na zabezpečení brandingu a označenia pobočkovej a bankomatovej siete
  • pravidelná aktualizácia marketingových tlačív a tlačovín vrátane ich produkcie, evidencie a distribúcie do pobočkovej siete banky
  • marketingová podporu ostatným útvarom banky
  • aktívna spolupráca s ostatnými členmi marketingového tímu zastrešujúcimi oblasti: merchandisingu, online komunikácie, internej komunikácie a PR komunikácie
  • pravidelná kontrola efektívnosti čerpania marketingového budgetu

Iné výhody

Okrem zaujímavej a inšpiratívnej práce ponúkame zároveň aj:
  • možnosť pracovať pre značku, ktorá je 5 spontánne najznámejšia spomedzi všetkých slovenských bánk
  • naše reklamné kampane patria medzi TOP 3 najznámejšie bankové kampane.
  • možnosť realizovať sa v spoločnosti, ktorá je najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na slovenskom trhu
  • priestor pre profesionálny rast v oblasti bankovníctva
  • veľkú flexibilitu a voľné ruky pri návrhu aj realizácii vhodných nápadov. Trávime čas iba zmysluplnou prácou, ktorá ľudí baví a robí im radosť
  • byť súčasťou spoločnosti, ktorá vyznáva hodnoty ako: jednoduchosť, zrozumiteľnosť, férovosť, zodpovednosť, spoľahlivosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, ekonomické

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 2 ročná skúsenosť s reklamou a marketingom – ideálne na strane klienta/zadávateľa, vhodná je však aj skúsenosť na strane reklamnej agentúry
  • nevyhnutnosťou je skúsenosť s tvorbou/zabezpečením reklamných kampaní, vrátane ich mediálneho plánovania a budgetingu
  • výhodou je skúsenosť s realizáciou BTL aktivít, direct marketingových aktivít a merchandisingu
  • vynikajúci prehľad v aktuálnych trendoch marketingu (doma aj vo svete)
  • vysoké nasadenie, nadšenie z práce a chuť meniť veci k lepšiemu
  • analytické myslenie s vysokým zameraním na detail
  • flexibilita, kreativita, zodpovednosť a dôslednosť
  • samostatnosť, ale aj schopnosť pracovať v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prima banka Slovensko, a.s. začala písať svoj príbeh v tom istom roku ako vznikla samostatná Slovenská republika. V roku 1993 založilo 193 slovenských obcí banku pod názvom Prvá komunálna banka, ktorá sa špecializovala na financovanie miest a obcí Slovenska.

Po desiatich rokoch od svojho vzniku, po vstupe nového zahraničného akcionára, zmenila banka meno na Dexia banka Slovensko, a.s. Zároveň začala posilňovať svoju pozíciu aj v oblasti retailového bankovníctva - banky pre individuálnych klientov.

V roku 2011 sa novým, väčšinovým vlastníkom banky stala stredoeurópska skupina Penta Investments, ktorá v súčasnosti vlastní takmer 99 % akcií. Následne od 1. januára 2012 zmenila banka obchodný názov na Prima banka Slovensko, a.s.

Banka sa v rámci novej stratégie orientuje najmä na retailovú klientelu, čo sa prejavilo v zjednodušení portfólia produktov a služieb, ako aj v rozširovaní pobočkovej a bankomatovej siete.

Pri poskytovaní produktov a služieb sa Prima banka zameriava najmä na rýchlosť, jednoduchosť, férovosť a výhodnosť pre klientov z radov obyvateľov, podnikateľov a miest a obcí. Je najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov spoločností GfK Slovakia a TNS Slovakia má už tretí rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.

V súčasnosti má Prima banka viac ako 100 pobočiek a 220 bankomatov a je jednou z troch bánk, ktoré svojimi pobočkami pokrývajú všetkých 79 okresov Slovenska.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Bankovníctvo, peňažníctvo

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite prosím Váš profesijný životopis cez portál profesia alebo prostredníctvom našej webovej stránky https://www.primabanka.sk/kariera/volne-pracovne-pozicie.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Adresa spoločnosti

Prima banka Slovensko, a.s.
Hodžova 11
010 11 Žilina
http://www.primabanka.sk

Kontakt

Poslať spoločnosti životopis
ID: 2803275   Dátum zverejnenia: 30.11.2016