Asistentka top manažmentu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme pozitívnu, milú, zodpovednú a spoľahlivú kolegyňu s príjemným a profesionálnym vystupovaním, s vynikajúcim time managementom a organizačnými schopnosťami.

Vašimi hlavnými úlohami pre členov predstavenstva bude :
• preberať telefonické hovory a vybavovať e-mailovú korešpondenciu
• organizovať stretnutia podľa kalendára, rezervovať a pripravovať zasadačky
• pravidelne spracovávať prehľad konkurencie a jej expanzie (nové pobočky a bankomaty)
• zastrešiť kontakt s externými inštitúciami (najmä s notárskym úradom)
• dvakrát ročne zorganizovať retailovú konferenciu pre pobočkovú sieť

Ďalšie úlohy:
• prijímanie a odosielanie firemnej korešpondencie na každodennej báze
• vítanie a usádzanie návštev
• zadávanie objednávok a faktúr do systému
• komunikácia s reklamnými agentúrami a zabezpečovanie darčekových predmetov
• aktualizovanie príp. príprava prezentácií a reportov
• objednávanie kancelárskych potrieb
• plnenie ďalších administratívno- organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného
• aktívne spolupracovať s ďalšími asistentkami

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zaujímavej práce ponúkame zároveň aj:
• možnosť nadobudnúť cenné pracovné skúsenosti
• príležitosť byť úspešným v banke, ktorá v kľúčových oblastiach biznisu rastie 3x rýchlejšie ako zvyšok trhu
• príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
• trávenie času iba zmysluplnou prácou, ktorá ľudí baví a robí im radosť
• priestor pre profesionálny rozvoj v oblasti bankovníctva
• byť súčasťou spoločnosti, ktorá sa riadi hodnotami ako: jednoduchosť, zrozumiteľnosť, férovosť, zodpovednosť, spoľahlivosť

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite prosím Váš profesijný životopis s fotografiou cez portál profesia alebo priamou odpoveďou na [email protected].

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax na administratívnej pozícii min. 1 rok
• aktívna znalosť práce v programoch MS Excel a MS Power Point
• výborná znalosť slovenského jazyka v písomnom aj ústnom prejave
• dobré organizačné schopnosti
• systematický prístup k práci so zameraním na detail
• zodpovednosť, dôslednosť a samostatnosť
• príjemné, priateľské a reprezentatívne vystupovanie
• profesionálna úroveň komunikácie
• vysoké pracovné nasadenie a chuť učiť sa nové veci
• schopnosť vidieť veci v súvislostiach
• odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 118 pobočiek a 289 bankomatov a je jedinou bankou, ktorá svojimi pobočkami pokrýva všetkých 79 okresov Slovenska.
Bližšie informácie ohľadne spracúvania osobných údajov, ako aj práva dotknutých osôb sú zverejnené na webovom sídle banky.

Adresa spoločnosti

Kontakt

www.primabanka.sk

www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
  • Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
  • Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
  • Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
  • Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
  • Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 2235603  Dátum zverejnenia: 2.8.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou