Špecialista podpory predaja

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme samostatného, zodpovedného, spoľahlivého a tímovo orientovaného kolegu, ktorý využije jedinečnú príležitosť a v roli Špecialistu podpory predaja sa bude podieľať na zlepšovaní vybraných pobočkových procesov, na komunikácií s pobočkami, vrátane spolupráce na rozvoji zamestnancov banky formou produktových e- kurzov, testov znalostí a vybraných školení aj v roli lektora.

Konkrétne bude zodpovedať za:
  • Zjednodušovanie vybraných pobočkových procesov
  • Zrozumiteľnosť a jednoduchú formu i obsah komunikácie medzi pobočkami a centrálou
  • Vytváranie a pravidelnú aktualizáciu produktových e- kurzov a testov znalostí (Itester)
  • Monitorovanie a reporting vybraných procesov podpory predaja
  • Organizáciu a zaistenie podpory pre externé a interné školenia, vrátane evidencie a štatistiky školení
  • Pri vybraných školeniach podiel na rozvoji v roli lektora
  • Zaisťovanie rotácií zamestnancov centrály na pobočkách

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zaujímavej práce ponúkame aj:
  • Kvalitné interné školenia a podpora pri osobnostnom raste.
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie a ročné odmeny pre tých najlepších.
  • Mobilný telefón s výhodným zamestnaneckým paušálom a neobmedzeným internetom aj na osobné účely.
  • Stravné lístky.
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
  • Príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív.
  • Stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Min. 2 roky praxe ako klientský pracovník alebo osobný bankár, príp. riaditeľ pobočky
  • Schopnosť efektívnej práce s dátami- znalosť MS Excel na pokročilej úrovni
  • Aspoň základná skúsenosť s vytváraním prezentácií v Power Point
  • Základná skúsenosť s prezentovaním, príp. s vedením školení

Vhodný kandidát na pozíciu by sa mal tiež vyznačovať:
  • Schopnosťou efektívnej tímovej spolupráce
  • Analytickým myslením, samostatnosťou a spoľahlivosťou
  • Orientáciou na zákazníka a predajnými zručnosťami
  • Inovatívnosťou a schopnosťou prinášať zefektívnenia v produktoch aj procesoch
  • Profesionálnou úrovňou komunikácie a prezentačnými zručnosťami
  • Zmyslom pre detail a zároveň koncepčným myslením
  • Motiváciou učiť sa novému, proaktivitou a otvorenosťou voči zmenám
  • Vysokým pracovným nasadením, húževnatosťou a flexibilitou
  • Vytrvalosťou v dosahovaní cieľov, zameraním na výsledky a kvalitu
  • Časovou flexibilitou kvôli pracovným cestám do Žiliny

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prima banka je v posledných rokoch najrýchlejšie rastúcou retailovou bankou na Slovensku a podľa nezávislých prieskumov má už štvrtý rok po sebe najspokojnejších klientov spomedzi najväčších slovenských bánk.
V súčasnosti má Prima banka 112 pobočiek a 235 bankomatov a je jednou z troch bánk, ktoré svojimi pobočkami pokrývajú všetkých 79 okresov Slovenska.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Bankovníctvo, peňažníctvo

Adresa spoločnosti

Kontakt

www.primabanka.sk

www.primabanka.sk
Prečo pracovať pre nás
  • Máme jasný smer, sme úspešní a dynamicky rastieme
  • Venujeme sa zmysluplnej práci, ktorá nás baví
  • Sme rýchli, jednoduchí, féroví a efektívni
  • Zaškolíme vás a pomôžeme vám kariérne rásť
  • Všetko, čo robíme, robíme pre spokojnosť našich klientov
ID: 2082591   Dátum zverejnenia: 19.5.2017