Projektový manažér pre Odbor EŠIF

Prešovský samosprávny kraj

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, podľa dohody, čo najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacOsobný plat podľa §7a zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Hrubá mzda pri plnom pracovnom úväzku od 1 500,00 EUR podľa uznanej praxe

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


  • aktívne vyhľadávanie možnosti financovania potenciálnych investičných aktivít kraja za účelom jeho rozvoja, resp. zhodnotenia majetku kraja a ním spravovanej infraštruktúry;
  • vykonávanie činností súvisiacich s procesom podania žiadosti o nenávratný príspevok;
  • v prípade, že žiadosť je predkladaná prostredníctvom operačného programu, či schémy využívajúcej systém ITMS2014+, vykonáva aktualizáciu údajov vo verejnej časti tohto systému v záujme úspešnej realizácie projektu;
  • realizácia samoštúdia riadiacej dokumentácie relevantných finančných mechanizmov, výziev, či aktualizácií výziev;
  • podieľanie sa na zabezpečení relevantných príloh žiadosti;
    • informovanie priameho nadriadeného o plnení pracovných povinností;
  • participácia na vypracovaní návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP v nutnom rozsahu;
  • riadenie implementácie projektov;
  • zabezpečovanie riadenia procesov zmenového konania schválených projektov;
  • finančné riadenie, monitorovanie a interná kontrola projektov vrátane fyzickej kontroly realizácie príslušného diela, ktoré má byť výsledkom realizácie projektu a to v súlade s riadiacou dokumentáciou;
  • výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej  kontroly na mieste finančných operácií projektu vo vzťahu k dodávateľovi diela,
  • koordinovanie aktivity v oblasti publicity realizovaných projektov, financujúceho programu, dosiahnutých cieľov projektu v súlade s požiadavkami riadiacej dokumentácie pre danú oblasť;
  • zodpovedá za správne fyzické, administratívne a finančné ukončenie jednotlivých projektov, ako aj nad plnením zmluvných povinností prijímateľa v období udržateľnosti projektov;
  • vedenie pomocných evidencií k projektu;
  • účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a propagačných podujatiach k finančným mechanizmom za účelom väčšej informovanosti;  
  • plnenie úloh na základe pokynu nadriadeného;
  • poskytuje súčinnosť ďalším manažérom odboru pri vytváraní evidencií súvisiacich s implementáciou projektov;
  • v prípade, že žiadosť je predkladaná prostredníctvom operačného programu, či schémy využívajúcej systém ITMS2014+, vykonáva aktualizáciu údajov vo verejnej časti tohto systému v záujme úspešnej realizácie projektu;
  • realizácia samoštúdia riadiacej dokumentácie relevantných finančných mechanizmov, výziev, či aktualizácií výziev;
  • podieľanie sa na zabezpečení relevantných príloh žiadosti;
  • informovanie priameho nadriadeného o plnení pracovných povinností;
  • participácia na vypracovaní návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP v nutnom rozsahu;
  • riadenie implementácie projektov;
  • zabezpečovanie riadenia procesov zmenového konania schválených projektov;
  • finančné riadenie, monitorovanie a interná kontrola projektov vrátane fyzickej kontroly realizácie príslušného diela, ktoré má byť výsledkom realizácie projektu a to v súlade s riadiacou dokumentáciou;
  • výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej  kontroly na mieste finančných operácií projektu vo vzťahu k dodávateľovi diela,
  • koordinovanie aktivity v oblasti publicity realizovaných projektov, financujúceho programu, dosiahnutých cieľov projektu v súlade s požiadavkami riadiacej dokumentácie pre danú oblasť;
  • zodpovedá za správne fyzické, administratívne a finančné ukončenie jednotlivých projektov, ako aj nad plnením zmluvných povinností prijímateľa v období udržateľnosti projektov;
  • vedenie pomocných evidencií k projektu;
  • účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a propagačných podujatiach k finančným mechanizmom za účelom väčšej informovanosti;  
  • plnenie úloh na základe pokynu nadriadeného;
  • poskytuje súčinnosť ďalším manažérom odboru pri vytváraní evidencií súvisiacich s implementáciou projektov;
  • poskytuje súčinnosť Odboru majetku a investícií pri príprave procesov verejného obstarávania pre potreby stanovenia predmetu obstarávania, vrátane spracovania dokumentácie;
  • spolupracuje s Odborom financií pri výkone finančnej kontroly výdavku v zmysle zákona o finančnej kontrole v znení neskorších predpisov;
  • poskytuje súčinnosť ostatným útvarom PSK v nevyhnutnom rozsahu v záujme úspešnej prípravy, predloženia, či realizácie projektu/žiadosti o príspevok.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zvýšenie nároku na dovolenku o 1 týždeň v zmysle Kolektívnej zmluvy,
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov, Multisport karta
- bezplatné vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK certifikovanými lektormi.

Informácie o výberovom konaní

Žiadosť spolu so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja na adrese podania:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov

• Pozor, prihlášku doručuje uchádzač v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Projektový manažér pre EŠIF" do 10.05.2024.

• Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.

• Uchádzači, ktorí nesplnia požadované kritéria alebo nedoručia všetky požadované doklady písomne v stanovenom termíne budú komisiou pre otváranie obálok vyradení.

•Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaním pracovným miestom a predložia všetky požadované doklady.

• O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.

Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.psk.sk v časti Samospráva/Voľné pracovné miesta - Úrad PSK.

Zoznam požadovaných dokladov:
1.žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2.štruktúrovaný profesijný životopis, eventuálne popis praxe,
3.kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4.súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
5.pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.

Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady v uzavretej obálke a nie emailom.

Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.

Spôsob uskutočnenia výberového konania:
1.Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
2. Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

10.5.2024 (ostávajú ešte 3 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

minimálne rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
  • minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov,
  • Microsoft Word – skúsený,
  • Microsoft Excel – skúsený,
  • Microsoft Outlook – skúsený,
  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
  • bezúhonnosť,
  • organizovanie a plánovanie systematickej pracovnej činnosti,
  • samostatnosť, pozornosť, zodpovednosť a spoľahlivosť,
  • strategické a analytické myslenie,
  • silná orientácia na dosahovanie cieľov,
  • schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme,
  • schopnosť zvládať prácu pod stresom,
  • Zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • Zákon č. 446/2001 Z. z o majetku vyšších územných celkov v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 121/2022 Z. z. Zákon o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • INTEGROVANÁ ÚZEMNÁ STRATÉGIA Prešovského samosprávneho krajana roky 2021 – 2027,
  • skúsenosti s fondami EÚ a dotačnými schémami SR,
  • nutnosť znalosti OP SLOVENSKO.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Jana Jakubiková
Tel.: +421517081146
E-mail: poslať životopis
ID: 4817361  Dátum zverejnenia: 26.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac