Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manažér pre Odbor EŠIF
Prešovský samosprávny kraj
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, podľa dohody, čo najskôr.
ASAP, podľa dohody, čo najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacOsobný plat podľa §7a zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Hrubá mzda pri plnom pracovnom úväzku od 1 500,00 EUR podľa uznanej praxe
1 500 EUR/mesiacOsobný plat podľa §7a zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Hrubá mzda pri plnom pracovnom úväzku od 1 500,00 EUR podľa uznanej praxe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívne vyhľadávanie možnosti financovania potenciálnych investičných aktivít kraja za účelom jeho rozvoja, resp. zhodnotenia majetku kraja a ním spravovanej infraštruktúry;
- vykonávanie činností súvisiacich s procesom podania žiadosti o nenávratný príspevok;
- v prípade, že žiadosť je predkladaná prostredníctvom operačného programu, či schémy využívajúcej systém ITMS2014+, vykonáva aktualizáciu údajov vo verejnej časti tohto systému v záujme úspešnej realizácie projektu;
- realizácia samoštúdia riadiacej dokumentácie relevantných finančných mechanizmov, výziev, či aktualizácií výziev;
- podieľanie sa na zabezpečení relevantných príloh žiadosti;
- informovanie priameho nadriadeného o plnení pracovných povinností;
- participácia na vypracovaní návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP v nutnom rozsahu;
- riadenie implementácie projektov;
- zabezpečovanie riadenia procesov zmenového konania schválených projektov;
- finančné riadenie, monitorovanie a interná kontrola projektov vrátane fyzickej kontroly realizácie príslušného diela, ktoré má byť výsledkom realizácie projektu a to v súlade s riadiacou dokumentáciou;
- výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste finančných operácií projektu vo vzťahu k dodávateľovi diela,
- koordinovanie aktivity v oblasti publicity realizovaných projektov, financujúceho programu, dosiahnutých cieľov projektu v súlade s požiadavkami riadiacej dokumentácie pre danú oblasť;
- zodpovedá za správne fyzické, administratívne a finančné ukončenie jednotlivých projektov, ako aj nad plnením zmluvných povinností prijímateľa v období udržateľnosti projektov;
- vedenie pomocných evidencií k projektu;
- účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a propagačných podujatiach k finančným mechanizmom za účelom väčšej informovanosti;
- plnenie úloh na základe pokynu nadriadeného;
- poskytuje súčinnosť ďalším manažérom odboru pri vytváraní evidencií súvisiacich s implementáciou projektov;
- v prípade, že žiadosť je predkladaná prostredníctvom operačného programu, či schémy využívajúcej systém ITMS2014+, vykonáva aktualizáciu údajov vo verejnej časti tohto systému v záujme úspešnej realizácie projektu;
- realizácia samoštúdia riadiacej dokumentácie relevantných finančných mechanizmov, výziev, či aktualizácií výziev;
- podieľanie sa na zabezpečení relevantných príloh žiadosti;
- informovanie priameho nadriadeného o plnení pracovných povinností;
- participácia na vypracovaní návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP v nutnom rozsahu;
- riadenie implementácie projektov;
- zabezpečovanie riadenia procesov zmenového konania schválených projektov;
- finančné riadenie, monitorovanie a interná kontrola projektov vrátane fyzickej kontroly realizácie príslušného diela, ktoré má byť výsledkom realizácie projektu a to v súlade s riadiacou dokumentáciou;
- výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste finančných operácií projektu vo vzťahu k dodávateľovi diela,
- koordinovanie aktivity v oblasti publicity realizovaných projektov, financujúceho programu, dosiahnutých cieľov projektu v súlade s požiadavkami riadiacej dokumentácie pre danú oblasť;
- zodpovedá za správne fyzické, administratívne a finančné ukončenie jednotlivých projektov, ako aj nad plnením zmluvných povinností prijímateľa v období udržateľnosti projektov;
- vedenie pomocných evidencií k projektu;
- účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a propagačných podujatiach k finančným mechanizmom za účelom väčšej informovanosti;
- plnenie úloh na základe pokynu nadriadeného;
- poskytuje súčinnosť ďalším manažérom odboru pri vytváraní evidencií súvisiacich s implementáciou projektov;
- poskytuje súčinnosť Odboru majetku a investícií pri príprave procesov verejného obstarávania pre potreby stanovenia predmetu obstarávania, vrátane spracovania dokumentácie;
- spolupracuje s Odborom financií pri výkone finančnej kontroly výdavku v zmysle zákona o finančnej kontrole v znení neskorších predpisov;
- poskytuje súčinnosť ostatným útvarom PSK v nevyhnutnom rozsahu v záujme úspešnej prípravy, predloženia, či realizácie projektu/žiadosti o príspevok.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zvýšenie nároku na dovolenku o 1 týždeň v zmysle Kolektívnej zmluvy,
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov, Multisport karta
- bezplatné vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK certifikovanými lektormi.
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov, Multisport karta
- bezplatné vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK certifikovanými lektormi.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť spolu so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja na adrese podania:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
• Pozor, prihlášku doručuje uchádzač v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Projektový manažér pre EŠIF" do 10.05.2024.
• Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.
• Uchádzači, ktorí nesplnia požadované kritéria alebo nedoručia všetky požadované doklady písomne v stanovenom termíne budú komisiou pre otváranie obálok vyradení.
•Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaním pracovným miestom a predložia všetky požadované doklady.
• O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.psk.sk v časti Samospráva/Voľné pracovné miesta - Úrad PSK.
Zoznam požadovaných dokladov:
1.žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2.štruktúrovaný profesijný životopis, eventuálne popis praxe,
3.kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4.súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
5.pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady v uzavretej obálke a nie emailom.
Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
Spôsob uskutočnenia výberového konania:
1.Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
2. Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
• Pozor, prihlášku doručuje uchádzač v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Projektový manažér pre EŠIF" do 10.05.2024.
• Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.
• Uchádzači, ktorí nesplnia požadované kritéria alebo nedoručia všetky požadované doklady písomne v stanovenom termíne budú komisiou pre otváranie obálok vyradení.
•Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaním pracovným miestom a predložia všetky požadované doklady.
• O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.
Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.psk.sk v časti Samospráva/Voľné pracovné miesta - Úrad PSK.
Zoznam požadovaných dokladov:
1.žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2.štruktúrovaný profesijný životopis, eventuálne popis praxe,
3.kópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4.súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
5.pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady v uzavretej obálke a nie emailom.
Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.
Spôsob uskutočnenia výberového konania:
1.Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
2. Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
minimálne rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
- minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov,
- Microsoft Word – skúsený,
- Microsoft Excel – skúsený,
- Microsoft Outlook – skúsený,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- bezúhonnosť,
- organizovanie a plánovanie systematickej pracovnej činnosti,
- samostatnosť, pozornosť, zodpovednosť a spoľahlivosť,
- strategické a analytické myslenie,
- silná orientácia na dosahovanie cieľov,
- schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme,
- schopnosť zvládať prácu pod stresom,
- Zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 446/2001 Z. z o majetku vyšších územných celkov v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 121/2022 Z. z. Zákon o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- INTEGROVANÁ ÚZEMNÁ STRATÉGIA Prešovského samosprávneho krajana roky 2021 – 2027,
- skúsenosti s fondami EÚ a dotačnými schémami SR,
- nutnosť znalosti OP SLOVENSKO.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4817361
Dátum zverejnenia: 26.4.2024
2024-04-26
lokalita: Prešov Pozícia: Odborný referent, Projektový manažér, Samostatný referent Spoločnosť: Prešovský samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac