Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný asistent
PREMIUM OFFICE, s.r.o.
Miesto práce
Trenčín, okres Trenčín
Trenčín, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu trenčiansku kanceláriu hľadáme vhodného kandidáta/vhodnú kandidátku na pozíciu Asistent/účtovník spoločnosti. Medzi hlavné zodpovednosti patrí:
- Zabezpečenie chodu kancelárie
- Komunikácia so zákazníkmi (emailom, telefonicky) a s tým súvisiace riešenie ich požiadaviek
- Spracovanie dokumentácie podľa pokynov
- Poskytovanie informácií o službách spoločnosti
- Práca s interným administratívnym systémom spoločnosti
- Fakturácia a sledovanie úhrad
- Príprava podkladov pre účtovnú kanceláriu na mesačnej báze
- Iné operatívne úlohy podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
- Zabezpečenie chodu kancelárie
- Komunikácia so zákazníkmi (emailom, telefonicky) a s tým súvisiace riešenie ich požiadaviek
- Spracovanie dokumentácie podľa pokynov
- Poskytovanie informácií o službách spoločnosti
- Práca s interným administratívnym systémom spoločnosti
- Fakturácia a sledovanie úhrad
- Príprava podkladov pre účtovnú kanceláriu na mesačnej báze
- Iné operatívne úlohy podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príjemné pracovné prostredie
- Samostatná práca
- Možnosť získať ďalšiu prax a skúsenosti
- Dlhodobá a stabilná práca
- Pracovná doba: Pondelok - Piatok 8,00-16,00
- Možnosť pracovať popri externom štúdiu
- Samostatná práca
- Možnosť získať ďalšiu prax a skúsenosti
- Dlhodobá a stabilná práca
- Pracovná doba: Pondelok - Piatok 8,00-16,00
- Možnosť pracovať popri externom štúdiu
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite svoju žiadosť so štruktúrovaným životopisom v slovenskom jazyku na uvedenú e-mailovú adresu.
V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax v administratíve/účtovnej kancelárii a v komunikácii (telefonickej, osobnej) výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné zručnosti - príležitostná komunikácia s klientmi aj v cudzom jazyku (slovom aj písmom)
- aspoň základná prax v účtovných odboroch
- príjemné vystupovanie
- samostatnosť pri riešení úloh
- asertivita, zodpovednosť
ZNALOSŤ JEDNÉHO Z JAZYKOV NA AKTÍVNEJ ÚROVNI JE NEVYHNUTNOU PODMIENKOU (uchádzačov nespĺňajúcich túto požiadavku nebudeme kontaktovať)
- aspoň základná prax v účtovných odboroch
- príjemné vystupovanie
- samostatnosť pri riešení úloh
- asertivita, zodpovednosť
ZNALOSŤ JEDNÉHO Z JAZYKOV NA AKTÍVNEJ ÚROVNI JE NEVYHNUTNOU PODMIENKOU (uchádzačov nespĺňajúcich túto požiadavku nebudeme kontaktovať)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť poskytuje svojim klientom komplexné poradenské služby v oblasti zakladania nových spoločností doma aj v zahraničí, poskytovania registračného sídla pre spoločnosti, predaja predzaložených, tzv. READY-MADE spoločností a vedenia účtovníctva. Serióznosť, spoľahlivosť a profesionalita sú základom budovania vzťahov s našimi klientmi a získavania si ich dôvery. Najlepšou vizitkou pre nás je množstvo spokojných klientov.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1298454
Dátum zverejnenia: 30.8.2017
2017-08-30
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: PREMIUM OFFICE, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou