Samostatný asistent

PREMIUM OFFICE, s.r.o.

Miesto práce
Trenčín, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našu trenčiansku kanceláriu hľadáme vhodného kandidáta/vhodnú kandidátku na pozíciu Asistent/účtovník spoločnosti. Medzi hlavné zodpovednosti patrí:
- Zabezpečenie chodu kancelárie
- Komunikácia so zákazníkmi (emailom, telefonicky) a s tým súvisiace riešenie ich požiadaviek
- Spracovanie dokumentácie podľa pokynov
- Poskytovanie informácií o službách spoločnosti
- Práca s interným administratívnym systémom spoločnosti
- Fakturácia a sledovanie úhrad
- Príprava podkladov pre účtovnú kanceláriu na mesačnej báze
- Iné operatívne úlohy podľa požiadaviek vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- Príjemné pracovné prostredie
- Samostatná práca
- Možnosť získať ďalšiu prax a skúsenosti
- Dlhodobá a stabilná práca
- Pracovná doba: Pondelok - Piatok 8,00-16,00
- Možnosť pracovať popri externom štúdiu

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite svoju žiadosť so štruktúrovaným životopisom v slovenskom jazyku na uvedenú e-mailovú adresu.
V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, právo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

prax v administratíve/účtovnej kancelárii a v komunikácii (telefonickej, osobnej) výhodou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- komunikačné zručnosti - príležitostná komunikácia s klientmi aj v cudzom jazyku (slovom aj písmom)
- aspoň základná prax v účtovných odboroch
- príjemné vystupovanie
- samostatnosť pri riešení úloh
- asertivita, zodpovednosť
ZNALOSŤ JEDNÉHO Z JAZYKOV NA AKTÍVNEJ ÚROVNI JE NEVYHNUTNOU PODMIENKOU (uchádzačov nespĺňajúcich túto požiadavku nebudeme kontaktovať)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť poskytuje svojim klientom komplexné poradenské služby v oblasti zakladania nových spoločností doma aj v zahraničí, poskytovania registračného sídla pre spoločnosti, predaja predzaložených, tzv. READY-MADE spoločností a vedenia účtovníctva. Serióznosť, spoľahlivosť a profesionalita sú základom budovania vzťahov s našimi klientmi a získavania si ich dôvery. Najlepšou vizitkou pre nás je množstvo spokojných klientov.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 1298454  Dátum zverejnenia: 30.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou