Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dispečer
PRAMA s.r.o.
Miesto práce
Žilinský kraj
Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 Eur + pravidelné zvyšovanie mzdy + 13. a 14.plat
950 Eur + pravidelné zvyšovanie mzdy + 13. a 14.plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme osobu na dynamickú a pestrú pracovnú pozíciu kde budete koordinovať tím vodičov sk. C a sk. E, strojníkov.
Jedná sa o prepravu cca do 100 km v okolí miesta výkonu práce - Bytča.
Náplň práce:
- organizovať a kontrolovať prepravu nákladnými vozidlami prevádzky,
- kontrolovať a schvaľovať došlé faktúry za PHM, opravy a údržbu nákladných áut,
- organizovať termíny a časy nakládok u dodávateľov,
- personálne vedenie a organizácia práce zamestnancov spoločnosti – vodičov na prevádzke,
- zabezpečiť dodržiavanie zákonom povolených maximálnych časov prepravy,
- kontrola platnosti oprávnení vodičov v zmysle platnej legislatívy,
- kontrola a optimalizácia celkových nákladov na dopravu,
- starostlivosť o vozový park – pravidelné prehliadky, technický stav, a pod.,
- spolutvorba plánu nákladov a jeho dodržiavanie,
- zvyšovanie efektivity využívania nákladný vozidiel,
- vedenie evidencie a kontrola nákladov,
- organizácia železničnej prepravy vrátane komunikácie so železničnými prepravcami,
- akékoľvek ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadených.
V prípade Vášho záujmu Vám vieme ponúknuť aj priestor do budúcnosti na kariérny rast na manažérsku pozíciu ako aj odborný rast alebo Job Rotation.
Jedná sa o prepravu cca do 100 km v okolí miesta výkonu práce - Bytča.
Náplň práce:
- organizovať a kontrolovať prepravu nákladnými vozidlami prevádzky,
- kontrolovať a schvaľovať došlé faktúry za PHM, opravy a údržbu nákladných áut,
- organizovať termíny a časy nakládok u dodávateľov,
- personálne vedenie a organizácia práce zamestnancov spoločnosti – vodičov na prevádzke,
- zabezpečiť dodržiavanie zákonom povolených maximálnych časov prepravy,
- kontrola platnosti oprávnení vodičov v zmysle platnej legislatívy,
- kontrola a optimalizácia celkových nákladov na dopravu,
- starostlivosť o vozový park – pravidelné prehliadky, technický stav, a pod.,
- spolutvorba plánu nákladov a jeho dodržiavanie,
- zvyšovanie efektivity využívania nákladný vozidiel,
- vedenie evidencie a kontrola nákladov,
- organizácia železničnej prepravy vrátane komunikácie so železničnými prepravcami,
- akékoľvek ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadených.
V prípade Vášho záujmu Vám vieme ponúknuť aj priestor do budúcnosti na kariérny rast na manažérsku pozíciu ako aj odborný rast alebo Job Rotation.
Zamestnanecké výhody, benefity
- dobré platové ohodnotenie v závislosti od Vašich pracovných skúseností,
- možnosť odborného, kariérneho a platového rastu,
- práca pre silnú a stabilnú nemeckú spoločnosť s medzinárodným pôsobením,
- 13. a 14. plat,
- príspevok na dochádzku 50 - 100 Eur/ mesiac,
- stravné lístky v sume 3,60 Eur / deň, v prípade nadčasov navyše zohľadnené, na stravný lístok zamestnanec dopláca len 1 Eur,
- zaujímavé Teambuildingy,
- otvorená komunikácia naprieč celou firmou.
- možnosť odborného, kariérneho a platového rastu,
- práca pre silnú a stabilnú nemeckú spoločnosť s medzinárodným pôsobením,
- 13. a 14. plat,
- príspevok na dochádzku 50 - 100 Eur/ mesiac,
- stravné lístky v sume 3,60 Eur / deň, v prípade nadčasov navyše zohľadnené, na stravný lístok zamestnanec dopláca len 1 Eur,
- zaujímavé Teambuildingy,
- otvorená komunikácia naprieč celou firmou.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, prosím zašlite nám Vašu žiadosť na email: [email protected].
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na
t.č. 0948/ 908 777.
Za Vaše žiadosti Vám vopred ďakujeme.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na
t.č. 0948/ 908 777.
Za Vaše žiadosti Vám vopred ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Našim klientom je silná nemecká spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a cenným know-how, ktorá má medzinárodné pôsobenie.
Našim klientom je silná nemecká spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a cenným know-how, ktorá má medzinárodné pôsobenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti,
- vynikajúca organizácia práce,
- odolnosť voči stresovým situáciám,
- skúsenosti v relevantnej oblasti ako napr. na pozícii Dispečera, Koordinátora v logistike, Vodiča, Manažéra dopravy a podob. sú výhodou,
- jazykové znalosti sú výhodou (hlavne anglický alebo nemecký jazyk),
- MS Office na používateľskej úrovni,
- flexibilita.
- vynikajúca organizácia práce,
- odolnosť voči stresovým situáciám,
- skúsenosti v relevantnej oblasti ako napr. na pozícii Dispečera, Koordinátora v logistike, Vodiča, Manažéra dopravy a podob. sú výhodou,
- jazykové znalosti sú výhodou (hlavne anglický alebo nemecký jazyk),
- MS Office na používateľskej úrovni,
- flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť zabezpečujúca profesionálne personálne služby so špecializáciou na výber zamestnancov. Na našej metodike a prístupe ku klientom pracujeme mnoho rokov a máme za sebou množstvo úspešne zrealizovaných projektov.
S našimi klientmi budujeme partnerské vzťahy, ktoré zahŕňajú tvorbu stratégie a taktiky v oblasti inovatívnych riešení v riadení ľudských zdrojov.
Naše skúsenosti nám umožňujú zodpovedne sa venovať veľkým projektom. Ako malý tím však dokážeme poskytnúť osobný prístup, ktorý je vo väčších firmách málokedy k dispozícii.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
S našimi klientmi budujeme partnerské vzťahy, ktoré zahŕňajú tvorbu stratégie a taktiky v oblasti inovatívnych riešení v riadení ľudských zdrojov.
Naše skúsenosti nám umožňujú zodpovedne sa venovať veľkým projektom. Ako malý tím však dokážeme poskytnúť osobný prístup, ktorý je vo väčších firmách málokedy k dispozícii.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2917042
Dátum zverejnenia: 17.6.2018
2018-06-17
lokalita: Žilinský kraj Pozícia: Dispečer, Disponent, Koordinátor, Logistik, Office manager Spoločnosť: PRAMA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 Eur + pravidelné zvyšovanie mzdy + 13. a 14.plat