Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior personálny konzultant - prax, získanie skúseností, práca na dohodu
PRAMA s.r.o.
Miesto práce
Home Office, naše kancelárske priestory - záleží od miesta Vášho bydliska, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, Bratislava
Home Office, naše kancelárske priestory - záleží od miesta Vášho bydliska, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou, na základe výsledkov
dohodou, na základe výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kolegyňu alebo kolegu, ktorý má záujem nadobudnúť cenné skúsenosti vo viacerých oblastiach pestrej sféry ľudských zdrojov.
Absolventom vysokých škôl v oboch našich pobočkách, t.j. Bratislava a Martin ponúkame možnosť odštartovať kariéru v ľudských zdrojoch.
Forma spolupráce: absolvenstká prax /príspevok UPSVaR/ alebo neplatená prax ako cenná príležitosť získať pracovné skúsenosti = referencie pre zamestnávateľov do budúcnosti.
Vašou úlohou bude:
- zodpovednosť za internú a externú databázu kandidátov,
- telefonická preselekcia kandidátov,
- vedenie telefonických pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie,
- aktívne vyhľadávanie kandidátov prostredníctvom sociálnych sietí, hlavne: LinkedIn, Facebook a iné,
- spolupráca na marketingových aktivitách spoločnosti,
- aktívne zapájanie sa do rôznych charitatívnych projektov spoločnosti,
- komunikácia s klientmi spoločnosti,
- príležitostná výpomoc pri transporte pracovníkov na miesto výkonu práce,
- poradenstvo ohľadne využívania nástrojov UPSVaR pre zamestnancov a hlavne zamestnávateľov,
- poradenstvo pre ZŤP uchádzačov o zamestnanie,
- príležitostné služobné cesty.
Absolventom vysokých škôl v oboch našich pobočkách, t.j. Bratislava a Martin ponúkame možnosť odštartovať kariéru v ľudských zdrojoch.
Forma spolupráce: absolvenstká prax /príspevok UPSVaR/ alebo neplatená prax ako cenná príležitosť získať pracovné skúsenosti = referencie pre zamestnávateľov do budúcnosti.
Vašou úlohou bude:
- zodpovednosť za internú a externú databázu kandidátov,
- telefonická preselekcia kandidátov,
- vedenie telefonických pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie,
- aktívne vyhľadávanie kandidátov prostredníctvom sociálnych sietí, hlavne: LinkedIn, Facebook a iné,
- spolupráca na marketingových aktivitách spoločnosti,
- aktívne zapájanie sa do rôznych charitatívnych projektov spoločnosti,
- komunikácia s klientmi spoločnosti,
- príležitostná výpomoc pri transporte pracovníkov na miesto výkonu práce,
- poradenstvo ohľadne využívania nástrojov UPSVaR pre zamestnancov a hlavne zamestnávateľov,
- poradenstvo pre ZŤP uchádzačov o zamestnanie,
- príležitostné služobné cesty.
Zamestnanecké výhody, benefity
- šanca získať cenné skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov, v Office Managemente, v prípade záujmu aj v oblasti obchodu /po vzájomnej dohode/,
- po čase možnosť získať pracovnú zmluvu s našou spoločnosťou,
- priateľská, otvorená atmosféra,
- možnosť nadobudnúť minimálne základnú orientáciu v oblasti pracovného práva, práva sociálneho zabezpečenia a ďalších príbuzných zákonných ustanovení súvisiacich s personalistickou agendou.
- po čase možnosť získať pracovnú zmluvu s našou spoločnosťou,
- priateľská, otvorená atmosféra,
- možnosť nadobudnúť minimálne základnú orientáciu v oblasti pracovného práva, práva sociálneho zabezpečenia a ďalších príbuzných zákonných ustanovení súvisiacich s personalistickou agendou.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, prosím zašlite nám Vašu žiadosť na email: [email protected].
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na
t.č. 0948 / 908 777.
Za Váš záujem Vám vopred ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na
t.č. 0948 / 908 777.
Za Váš záujem Vám vopred ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť PRAMA s.r.o.
Pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť PRAMA s.r.o.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Srbský jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Ukrajinský jazyk - Začiatočník (A2) alebo Ruský jazyk - Začiatočník (A2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výhodou je byť evidovaný min. 1 mesiac na Úrade práce z dôvodu čerpania príspevku z UPSVaR - nie je však podmienkou,
- vek do 26 rokov / v prípade čerpania príspevku z UPSVaR/ - nie je však podmienkou - radi uvítame aj uchádzačov akéhokoľvek veku,ktorí majú záujem vyskúšať si zaujímavú a zodpovednú prácu Recruitera,
- ambícia získať skúsenosti alebo rozšíriť si svoje doterajšie skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov,
- vysoká miera samostatnosti a vnútornej motivácie,
- aktívny vodič je výhodou,
- pozitívny, proaktívny prístup k riešeniu pracovných úloh,
- záujem o odborný rast, ochota učiť sa,
- znalosť anglického alebo nemeckého jazyka je výhodou, nie podmienkou,
- znalosť Microsoft Office je podmienkou,
- zodpovedný prístup k plneniu pracovných povinností.
- vek do 26 rokov / v prípade čerpania príspevku z UPSVaR/ - nie je však podmienkou - radi uvítame aj uchádzačov akéhokoľvek veku,ktorí majú záujem vyskúšať si zaujímavú a zodpovednú prácu Recruitera,
- ambícia získať skúsenosti alebo rozšíriť si svoje doterajšie skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov,
- vysoká miera samostatnosti a vnútornej motivácie,
- aktívny vodič je výhodou,
- pozitívny, proaktívny prístup k riešeniu pracovných úloh,
- záujem o odborný rast, ochota učiť sa,
- znalosť anglického alebo nemeckého jazyka je výhodou, nie podmienkou,
- znalosť Microsoft Office je podmienkou,
- zodpovedný prístup k plneniu pracovných povinností.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť zabezpečujúca profesionálne personálne služby so špecializáciou na výber zamestnancov. Na našej metodike a prístupe ku klientom pracujeme mnoho rokov a máme za sebou množstvo úspešne zrealizovaných projektov.
S našimi klientmi budujeme partnerské vzťahy, ktoré zahŕňajú tvorbu stratégie a taktiky v oblasti inovatívnych riešení v riadení ľudských zdrojov.
Naše skúsenosti nám umožňujú zodpovedne sa venovať veľkým projektom. Ako malý tím však dokážeme poskytnúť osobný prístup, ktorý je vo väčších firmách málokedy k dispozícii.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
S našimi klientmi budujeme partnerské vzťahy, ktoré zahŕňajú tvorbu stratégie a taktiky v oblasti inovatívnych riešení v riadení ľudských zdrojov.
Naše skúsenosti nám umožňujú zodpovedne sa venovať veľkým projektom. Ako malý tím však dokážeme poskytnúť osobný prístup, ktorý je vo väčších firmách málokedy k dispozícii.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1971537
Dátum zverejnenia: 30.6.2017
2017-06-30
lokalita: Home Office, naše kancelárske priestory - záleží od miesta Vášho bydliska, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, Bratislava Pozícia: HR asistent, Office manager, Personalista, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: PRAMA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, na základe výsledkov