Support project manager - zahraničie
PPA CONTROLL, a.s.
Miesto práce
Veľká Británia (Práca vyžaduje cestovanie)
Veľká Británia (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď/dohodou
Ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacod 1200€ + 15% variabilná mesačná zložka + polročné odmeny vo forme 13., 14. platu + diéty v závislosti od krajiny + príplatky za projekt. Finálna výška mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností kandidáta.
Od 1 200 EUR/mesiacod 1200€ + 15% variabilná mesačná zložka + polročné odmeny vo forme 13., 14. platu + diéty v závislosti od krajiny + príplatky za projekt. Finálna výška mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste pripravený prekročiť hranice a byť súčasťou niečoho veľkého? Hľadáme nového kolegu, ktorý sa chce pripojiť k nášmu tímu ako support projektový manažér pre naše zahraničné zákazky.
Čo budete robiť:
+ Vypracovávanie harmonogramu prác: Budete zodpovedný za detailné plánovanie našich projektov a vytváranie jasného a realistického harmonogramu.
+ Kontrola dodržiavania harmonogramu a rozpočtu: Vašou úlohou bude zabezpečiť, aby sme boli vždy v správnom čase a rozpočte, bez kompromitovania kvality.
+ Riadenie, plánovanie a kontrola projektov: Budete mať kľúčovú úlohu pri riadení a koordinácii projektov od začiatku do konca.
+ Analýzy a štatistiky: Pomocou analýz a štatistík budete identifikovať oblasti na zlepšenie a pomôžete nám rásť.
+ Cost controlling: Zabezpečíte efektívne riadenie nákladov, aby sme boli konkurencieschopní a zároveň zabezpečili kvalitu.
+ Spravovanie dokumentácie: Budete sa podieľať na spravovaní dokumentácie, aby sme boli vždy pripravení na akúkoľvek výzvu.
Požiadavky:
+ Ochota cestovať: Zahraničné projekty sú našou špecialitou. Hľadáme ľudí do Anglicka, Nemecka alebo Maďarska.
️+ Aktívna komunikácia v anglickom jazyku: Komunikácia je kľúčom k našej medzinárodnej úspešnosti.
Staňte sa súčasťou nášho tímu a pošlite nám svoje CV!
Čo budete robiť:
+ Vypracovávanie harmonogramu prác: Budete zodpovedný za detailné plánovanie našich projektov a vytváranie jasného a realistického harmonogramu.
+ Kontrola dodržiavania harmonogramu a rozpočtu: Vašou úlohou bude zabezpečiť, aby sme boli vždy v správnom čase a rozpočte, bez kompromitovania kvality.
+ Riadenie, plánovanie a kontrola projektov: Budete mať kľúčovú úlohu pri riadení a koordinácii projektov od začiatku do konca.
+ Analýzy a štatistiky: Pomocou analýz a štatistík budete identifikovať oblasti na zlepšenie a pomôžete nám rásť.
+ Cost controlling: Zabezpečíte efektívne riadenie nákladov, aby sme boli konkurencieschopní a zároveň zabezpečili kvalitu.
+ Spravovanie dokumentácie: Budete sa podieľať na spravovaní dokumentácie, aby sme boli vždy pripravení na akúkoľvek výzvu.
Požiadavky:
+ Ochota cestovať: Zahraničné projekty sú našou špecialitou. Hľadáme ľudí do Anglicka, Nemecka alebo Maďarska.
️+ Aktívna komunikácia v anglickom jazyku: Komunikácia je kľúčom k našej medzinárodnej úspešnosti.
Staňte sa súčasťou nášho tímu a pošlite nám svoje CV!
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou,
príspevok na stravné v hodnote 7,8€/deň,
príspevok na dopravu,
príspevok na DDS,
flexibilný pracovný čas,
deň zdravia, športový deň, BETÓN párty, vianočný večierok,
firemné akcie, eventy a teambuildingy,
deň voľna navyše pri svadbe,
príspevok pri narodení dieťaťa,
deň voľna pre rodičov prváčikov v 1. deň školského roka,
karta MULTISPORT,
podniková chata v Štrbe,
jazykové vzdelávanie,
odborné vzdelávanie a mnohé iné.
príspevok na stravné v hodnote 7,8€/deň,
príspevok na dopravu,
príspevok na DDS,
flexibilný pracovný čas,
deň zdravia, športový deň, BETÓN párty, vianočný večierok,
firemné akcie, eventy a teambuildingy,
deň voľna navyše pri svadbe,
príspevok pri narodení dieťaťa,
deň voľna pre rodičov prváčikov v 1. deň školského roka,
karta MULTISPORT,
podniková chata v Štrbe,
jazykové vzdelávanie,
odborné vzdelávanie a mnohé iné.
Informácie o výberovom konaní
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu dcérsku spoločnosť PPA ENERGO s.r.o., ktorá pôsobí v oblasti
elektro systémov a automatizovaných systémov kontroly a riadenia pre jadrové elektrárne.
Vaše osobné údaje budú z tohto dôvodu poskytnuté aj personálnemu oddeleniu spoločnosti PPA ENERGO
s.r.o.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Osobne budeme kontaktovať tých, ktorí budú spĺňať
požiadavky na inzerovanú pozíciu.
elektro systémov a automatizovaných systémov kontroly a riadenia pre jadrové elektrárne.
Vaše osobné údaje budú z tohto dôvodu poskytnuté aj personálnemu oddeleniu spoločnosti PPA ENERGO
s.r.o.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Osobne budeme kontaktovať tých, ktorí budú spĺňať
požiadavky na inzerovanú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Project - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Project - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- silné organizačné schopnosti
- silné komunikačné schopnosti
- time management
- ochota cestovať
- ochota vzdelávať sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Holding PPA CONTROLL a.s, je líder v SR v oblasti elektrosystémov a automatizovaných systémov kontroly a riadenia. Partner v poskytovaní komplexných služieb pre zákazníka v oblasti predaja energetických komodít a outsourcingových služieb.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4621741
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Veľká Británia (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Projektový manažér Spoločnosť: PPA CONTROLL, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac