Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
PPA CONTROLL, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
Marec 2015
Marec 2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedá za chod kancelária obchodného riaditeľa.
Sleduje a koordinuje časový harmonogram obchodného riaditeľa.
Komunikuje zo zákazníkmi a v neprítomnosti riaditeľa zabezpečuje vybavovanie súrnych úloh zodpovednými pracovníkmi.
Prijíma a vybavuje telefonáty. Prijíma, eviduje a triedi externú a internú poštu. Zabezpečuje zápisy zo zasadaní a porád. Pripravuje program rokovaní po organizačnej stránke.
Vykonáva podporné aktivity pre obchodníkov, spolupracuje pri príprave obchodných ponúk.
Sleduje a koordinuje časový harmonogram obchodného riaditeľa.
Komunikuje zo zákazníkmi a v neprítomnosti riaditeľa zabezpečuje vybavovanie súrnych úloh zodpovednými pracovníkmi.
Prijíma a vybavuje telefonáty. Prijíma, eviduje a triedi externú a internú poštu. Zabezpečuje zápisy zo zasadaní a porád. Pripravuje program rokovaní po organizačnej stránke.
Vykonáva podporné aktivity pre obchodníkov, spolupracuje pri príprave obchodných ponúk.
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim zamestnancom vytvárame prostredie istoty, profesijného a osobnostného rastu. Ponúkame prácu v stabilnej spoločnosti na zaujímavých projektoch.
Poskytujem možnosti vzdelávania sa aj v cudzích jazykoch.
Vytvárame priestor na uplatnenie vlastných zlepšovacích návrhov týkajúcich sa pracovného zaradenia.
K širokému spektru benefitov patrí aj možnosť rekreácie vo vlastnom rekreačnom zariadení v Štrbe.
Poskytujem možnosti vzdelávania sa aj v cudzích jazykoch.
Vytvárame priestor na uplatnenie vlastných zlepšovacích návrhov týkajúcich sa pracovného zaradenia.
K širokému spektru benefitov patrí aj možnosť rekreácie vo vlastnom rekreačnom zariadení v Štrbe.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Váš životopis dôsledne posúdime.
Vopred sa ospravedlňujeme, no z kapacitných dôvodov budeme ďalej komunikovať s uchádzačmi, ktorí spľňajú výberové kritériá a postúpia do ďalšieho kola.
Vopred sa ospravedlňujeme, no z kapacitných dôvodov budeme ďalej komunikovať s uchádzačmi, ktorí spľňajú výberové kritériá a postúpia do ďalšieho kola.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
obchodná akadémia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Strojopis - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Uvedená pozícia je na zastupovanie počas materskej dovolenky.
Od úspešného kandidáta/ kandidátky požadujeme
veľmi dobré organizačné a komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie, samostatnosť, dôslednosť a spoľahlivosť.
Od úspešného kandidáta/ kandidátky požadujeme
veľmi dobré organizačné a komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie, samostatnosť, dôslednosť a spoľahlivosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Holding PPA CONTROLL a.s, je líder v SR v oblasti elektrosystémov a automatizovaných systémov kontroly a riadenia. Partner v poskytovaní komplexných služieb pre zákazníka v oblasti predaja energetických komodít a outsourcingových služieb.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2033033
Dátum zverejnenia: 2.3.2015
2015-03-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Sekretárka Spoločnosť: PPA CONTROLL, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou